2 Mart 2013 Cumartesi

DÜĞÜN,NİŞAN,ABİYE,YARDIM .. :)



Herkese günaydınlar ve mutlu haftasonları

Bugün aklımda post girmek yoktu ama son zamanlarda aklıma takılan ve zamansızlık yüzünden kendimi yollara vurup araştıramadığım bir konuyu sizinle paylaşmak istedim.

Malum yaz geliyor ve şimdiden bir sürü düğün,nişan organizasyonu takvimlere kaydedildi.Her ay mutlaka katılmam gereken bir gün var ve çoğuda aynı kişilerin davet edildiği düğün dernekler :) Hal böyle olunca ne yazık ki kıyafet konusu gelinlerden daha fazla problem oldu bana :)

Aynı kıyafeti giyemem tribi değil bu yanlış anlaşılmasın,düğünlerin,nişanların yapılacağı yer ve zamana göre kendimi ayarlamam lazım yani martta da var taaa eylülde de koktely tarzı da var balo tarzı da ve özendiğim de var özenmediğim de , diktirmek istedim ama kumaş al model belirle,dikim parası ( abiye elbiseler pek ucuza dikilmiyor malum ) prova falan uğraşamam dedim.

Sizden istediğim İstanbul Avrupa yakasında yukarıda ki özelliklere uygun elbise bakabileceğim yer adresleri,tasarımcılar,kesin şurdan bak dediğiniz yerler söyleyin bana çünkü kafam çok karışmış durumda ve aklımda ne model var nede renk :( Ben siyahcı bir insanım ama marttan eylüle kadar her düğünde siyah giyersem bu kız bişey mi protesto ediyor diye sorarlar adama :)))

Sizleri öpüyorum,mutlu,eğlenceli,güzel bir haftasonu diliyorum ve yorumlarınızı tez zamanda bekliyorum mujk


2 yorum:

  1. Carouselin yaninda Bakirkoy Postanenin sirasinda Halkci sokakta Zante'ye ugramanizi tavsiye ederim. Hem cok cesit var hem de fiyatlar cok iyi. Calisanlar da her zaman guler yuzlu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mutlaka bakacağım oraya , hem yeride yakın ve kolaymış :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...