16 Mart 2013 Cumartesi

ELİDA'NİN AŞK ÇEŞMESİNE HER YERDEN TAKİP !

Herkese güzel günler ve günaydınlar

Bugün bilgisayarlarını yeni açanlar için ve beni yeni yeni takip etmeye başlayanlar , blogum dışında beni takip etmek isteyenler için linkler dağıtacağım :))

*Güncel bir şekilde yazılarımın linklerini yayınladığım ve gün içinde içimden ne gelirse yazdıığım tabiri caizse saçmaladığım  twitter hesabım için tık tık tık 



*Ayy yok canım ben twitter kullanmıyorum facebookum var benim diyenler için yine yazılarımın linklerini ve görsellerini paylaştığım facebook hesabım için tık tık tık .



*Beğendiğim fotoğrafları eklediğim,likeladığım ve fotoğrafı ekleyen kişi üzerinden kaynak belirterek repinlediğim pinterest hesabım içinse tık tık tık .Bu sitede süper görseller var hala hesabınız yokta mutlaka açın :)

*Hürriye yazarcafe üzerinden tüm yazılarıma ulaşmak için tık tık tık 

* Saygı ve sevgi çerçevesinde ( o nasıl bir çerçeveyse artık :)  ) elimden geldiğince yardımcı olabilceğim her türlü soru,görüş,reklam vb. herşey için elidaninaskcesmesi@hotmail.com

NOT : Maillerim güncel teknoloji sayesinde telefonuma geliyor fakat mailleriniz spam kutusuna düşerse ne yazık ki onları hotmail sayfasına girmeden göremiyorum o yüzden her hangi bir gecikmede bu konuyu göz önüne alırsanız sevinirim :)

Şimdilik bu kadar maşşallah bana dimi herşeyin içinde varmışım şimdi farkettim :)
Hadi see u mujk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...