16 Mart 2013 Cumartesi

GOOGLE READER GİDER BLOGLOVİN GELİR !

Herkese merhabalar 

Her bir halta yetişen ben bir kaç gündür ayakta uyuyormuşum çünkü bas bas herkes google readerın kapatılacağını ve bunu fırsat bilen bloglovin in bize kucak açtığını yazmış ...vay anasını arkadaş ben nerdeymişim bunlar olurken :)) 

Eminim duymayan kalmamıştır ama benim gibi ''dertler derya olmuş bende bir sandal'' misali yürüyerek uyuma eylemi gerçekleştiriyorsanız sizlere bu işin astı astarını anlatacağım.. korkmayın çok basit bir işlem :) 

Google reader biz blogcuların kendi dışında takip ettiği, sevdiği blogların  listelendiği bir alandı bu sayede de takip ettiğimiz bloglar post yayınladıklarında otomatik bir şekilde sıralanır ve  bize okuma kolaylığı sağlardı.Ne halt oldu da kapatıyorlar anlamadım ama  bloglovin işi devraldı tabi oturup blogları tek tek eklemeyelim diye de şu an takip ettiğimiz kişileri aktarmamızı sağlamış . 

Bloglovin e girdiğiniz zaman tabi üyeliğiniz yoksa önce üye olun ücretsiz ve basit bir işlemdir ..sonra açar açmaz google reader kapatılacaktır falan diye bir yazı çıkıyor karşınıza bıdı bıdı yazıyor bir şeyler ..yazılar sizi ileriye doğru yönlendiriyor ..ve son çıkan sayfada aşağıda ki seçenek açılıyor .Yani bu resmi gördüyseniz ilerlemeniz doğru :) Burdan google readerı işaretliyip işlemi tamamlıyorsunuz.Ben yaparken sayfa hata verdi,meşgul falan dedi ..daha sonra denerim dedim çıktım ama tüm takip ettiğim bloglar aktarılmıştı yani sizinde başınıza böyle bir şey gelirse kontlor edin mutlaka :) The End 

 


2 yorum:

  1. benim anlamadığım, google reader kapanınca bloğa gfc ile izleyici olmuş kişiler de sıfırlanacak mı :( bu konuda bilginiz var mı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu hiç düşünmemiştim ne yazık ki o konuda bişey bilmiyorum:(

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...