22 Mart 2013 Cuma

HANGİ RİMEL-MASKARA ?

Herkese merhabalar ve güzel günler
Arayı açmadan Hangi ... ? adlı serilerime devam ediyorum.
Bilgisayarını yeri açanlar ve beni yeni takip etmeye başlayanlar içinse hiççç üşenmeden geçmiş serilerin linklerini dağıtıyorum kapın bir tane :)

Hangi Pudra ?
Hangi fondöten ?
Hangi göz kalemi ?
Hangi kapatıcı ? 
Hangi şampuan - serum ? 
Hangi allık ?
Hangi parfüm ?


ve şimdi sırada hangi rimel -maskara ?


1- Alix Avien Dna maskara 

Ben tesadüfen watsons katoloğunda keşfetmiştim bu rimeli.Özellikle fırçasından dolayı çok etkili olabileceğini düşündüm ve düşüncelerim de de yanılmadığımı gördüm.


-Sürdüğünüz anda etkiyi çok net görebiliyorsunuz
-Kirpiği olmayan adama kirpik yapma özelliğine sahip nasıl oluyor bu bilmiyorum ama acayip bir uzama oluyor kirpiklerinizde
-Rengi net , yanlızca siyah rengi var
-Kirpiklerinin bir bütün olarak dolgun gözükmesini seviyorsanız bu rimel tam size göre ama kirpiklerim tek tek ayrılsıncılardansanız üzgünüm bu ürün pek size göre değil.
-Gün içinde işinden,gücünden dolayı full makyaj gezmek zorunda olanlarda özellikle akşam göz makyajlarında gözlerde bir ağırlık hissi olur rimellerden dolayı ama bu rimelde öyle bir durum yok hissetmiyorsunuz bile
-Yapış yapış yapmıyor
-Her hangi bir göz makyajı çıkarıcıyla rahatlıkla çıkıyor
-Benim 5. kez alışım herhalde ilk defa bir rimeli bu kadar rahat ve dibine kadar kullanıyorum



2-Maybeline rocket maskara :
Yeni keşiflerimden biri olan bu maskarayı bu hafta içi size tanıtmıştım bakınızzzz 



-Yine fırçasından dolayı etkisinin arttığını düşündüğüm rimellerden biri.
-Rengi ve dolgunluğu gayet iyi
-Bu ürün hem dolgunlaştırma hemde tek tek ayırma özelliğine sahip , bide yanında Allah vergisi uzun kirpiklere sahipseniz süper göz makyajları yaratabilirsiniz.
-Sanırım yeni bir ürün Ambalaj açısından diğer ürünlerine benziyor o yüzden üzerini okumadan almayın ''rocket''
-Fiyatı oldukça uygun bence
-Yukarıda bahsettiğim Dna maskaram bitince bu ürüne şans vermek istedim,çokta memnun kaldım.
-Şu ana kadar kullandığım rimeller arasında en kolay çıkan ve çıkarırken insanı zombiye döndürmeyen bu üründür.Eğer bu dertten yakınıyorsanız bu ürünü rahatlıkla kullanabilirsiniz.


3-Lancome Hypnose maskaralar
Başlıkta lar eki kullandım çünkü Lancome hypnose serisinin bir çok çeşidi var drama vs. gibi size tavsiye edeceğim ise hepsi :)

-Ben genel olarak Lancome un maskaralarını çok seviyorum
-Farklı ihtiyaçlara göre ( dolgunluk,ayırma vb ) fırça uçları farklı olan birden çok çeşidi var
-Renk,çıkarma kolaylığı vb. konularda çok başarılı
-Hatta yılbaşı vb. zamanlarda kutunun içinde tüm çeşitlerinin olduğu hesaplı setler satılıyor ama bulmak pek mümkün olmuyor çünkü çok çabuk tükeniyor.
-Aralarından birini seçmem gerekirse yine fırçasının etkili olduğunu düşündüğüm Hypnose dramayı seçerim muhtemelen
-Diğer tavsiye ettiğim ürünlere göre biraz daha fazla fiyatta sadece.


Benim beğendiğim ve makyaj çantamdan hiç eksik olmayan ürünler bunlar.Önceliğim zaman geçtikçe gözde yapışkan hissi , ağırlık olmaması ve tabi farkedilir olması . Sizin bu özelliklerde kullandığınız ve çok memnun kaldığınız yanında da ben kefilim kesin çok beğenirsin dediğiniz markalar var mı ?
Hangi....?  serileri ilerleyen zamanlarda yeni konularla sizlerle olacak takipte kalın mujk :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...