1 Mart 2013 Cuma

İPEKYOL İLKBAHAR/YAZ LOOKBOOK !

Herkese günaydınlar ve mutlu cumalar

Her sezon merakla beklediğim markalardan ipekyol daha internet sitelerinde yayınlamasalar bile mağazalarında lookbook dergilerini dağıtmaya başlamış bende benim gibi meraklanan vardır diyerek sizinle paylaşmak istedim.
Bu gün sizinle ipekyol dergisini inceleyeceğiz görsellerde ki parlamalar,yamukluklar ondan sebeptir yani resimleri bizzat taze taze dergiden çektim bilgilerinize :)
Ben beğendiğim şeyleri size göstermek istedim ama daha aklınıza gelebilecek bir sürü güzel şey var bu sezon ipekyol da ..mağazalara uğramanızı tavsiye ederim ;)


Her sezon koleksiyonlarında tulumları unutmayan ipekyol bu sezonda tulumlara fazlasıyla yer vermiş 


Geçen seneden beri trend olan ve bu yazda bol bol göreceğimiz pijama pantolon diye adlandırdığımız modayı yine yakından takip edeceğiz 

Neon renkler ve özellikle turuncu bu senenin ana renkleri olacak bence çünkü her mağazada yavaş yavaş yerini alan bahar yaz sezonunda bolca turuncular var.

Tabi bilekte jeanleri ve şortlarıda unutmuyoruz












Benim en sevdiklerim bu loaferlar oldu eminim sizde çok beğeneceksiniz.









8 yorum:

  1. Merhaba, çok güzel bir yeni sezon bizi bekliyor sanırım:)

    Yaz bir an önce gelse artık:)

    Takipçinizim:)

    Bana da beklerim sizi:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Evet bazı ürünleri mağazada gördüm gerçekten çok güzeller ama bazıları 1 ay sonra geliyormuş en kısa zamanda yaz gelmesi dileğiyle :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ayyy o tiril titirl pantolonlara bayıldım ben yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum valla geçen sene bolca stok yapmıştım bu senede yine onlarla geçecek gibi :)

      Sil
  4. Blogunu sevdim!
    Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldinnn :)

      Sil
  5. ay mukemmel seyler var saol canim paylaismin icin

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...