13 Mart 2013 Çarşamba

KERASTASE NUTRITİVE BAİN SATİN ŞAMPUAN !

Herkese tekrar merhabalar ve güzel günler

Yaz ayları yaklaşırken herkes kuaförlere hücum etmeye başladı .Özellikle saç bakımı konusunda yaz aylarında fazlasıyla şikayetçi olmamak için şimdiden kesim,bakım gibi işlemleri yaptırmaya başladık çünkü güneş ister istemez saçlarımızı kurutup matlaştırıyor.

Bende bu hazırlık kervanına katılmak isteyen biri olsam da saçlarımın kesimi konusunda takıntılı bir insan olduğum için hala düşünme aşamasındayım malum kuaförlere ucundan al dersen 1 karış saçı gözden çıkarmak zorunda kalıyoruz .

Bu soru işaretleriyle cebelleşirken kuaförüm bana saçlarımın uçlarının biraz kuruduğunu , mutlaka kerastase ürünlerinden denemem gerektiğini ve gerçekten çok memnun kalacağımı söyledi.Önce biraz tereddüt ettim çünkü egzama problem yaşayan bir saç derim var ve eczaneden aldığım bir şampuan kullanıyorum hep.odur budur derken ürünü aldım ve 1 şişeyi bitirdim . Bitmesini özellikle bekledim çünkü size daha sağlıklı yorumlar yapabilirim diye .



Gelelim yorumlarıma ; 

-Kerastese nutritive bain satin kuru ve yıprranmış saçlar için olan bir seri.Eğer sizin daha farklı bir probleminiz varsa mutlaka aldığınız kuaföre danışın.
-Ürün serisi saçın yıpranma derecesine göre 1 - 2 diye ayrılmış.Benim kullandığım 1 numara yani kurtarılmaya daha müsait saçlar için.
-Bu serinin saç kremi,bakım maskesi de var ama ben sadece şampuanını aldım.Kuaförümde illa onlarıda al diye ısrar etmedi,Şampuan baya işini görür dedi.
-Kullanmaya başladığım ilk yıkamadan itibaren saçlarım yumuşamaya ve fön çektirdiğim zaman inanılmaz bir şekilde parlamaya başladı.Bunu diğer gittiğim kuaförüm de ben söylemeden anladı.
-Bazı şampuanların ph dengesi bana uymadığı için 3 yıkamadan sonra kafamda kaşıntı yapıyordu ama bu üründe öyle bir problemim olmadı.
-Kepek problemi yaşamadım.
-Kokusu çok hafif ve güzel
-Saçlarımı 1,5 senedir boyatmadığım ,her hangi bir kimyasal işleme maruz bırakmadığım için  ve kendi öz saç rengime döndüğüm için etkisini daha çabuk gördüğümü düşünüyorum eğer bu esnada boya vb. bir işlem yaptırsaydım bu kadar çabuk ve etkili bir memnuniyet yaşarmıydım bilemiyorum.
-Yukarıda ki yorumu özellikle yazdım çünkü eğer saçınız boyalıysa , açma işlemlerinden dolayı yıpranmışsa mucize diye adlandırılan serileri de mevcut mutlaka internet sitelerine ve en yakın yetkili kuaförlere danışın.
-Ben bu seriyi mutlaka tavsiye ediyorum.
-250ml lik şişeleri de var 500 ml lik de.500lük fiyat açısından daha mantıklı.




Satış için yetkili kuaförleri öğrenmek isterseniz buraya tıklamanız yeterli 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...