19 Mart 2013 Salı

MAYBELLİNE ROCKET VOLUME EXPRESS RİMEL !

Herkese merhabalar

Son 2 senedir makyaj malzemeleriyle ve yeni keşiflerle kafayı yiyen ben .Rimel ve maskara konusu da hiç girmemiştim çünkü çok aram yoktur rimellerle bazen canım istediği zaman sürerim bazende günlerce hiç aklıma gelmez.

Geçen seneden beri biraz biraz bu konuya özen göstermeye başladım ve X bir markanın rimellini kullanıyordum çokta memnunum ( isim vermiyorum çünkü ilerleyen günlerde hangi rimel ? adlı bir yazıda açıklayacağım)  ama çevremde kilerin ısrarları sonucunda maybelline rocket adlı rimeli denedim işte yorumlarım ;


Ben rimmellerin içeriğiyle birlikte fırçalarının da çok etkili olduğunu düşünüyorum,o yüzden bu rimelin fırçasını çok beğendim.
Dolgunlaştıması ve rengi çok iyi , ilk sürümde bir farkediliyor.
Yapış yapış yapmıyor,vakit geçtikçe ağırlık hissi vermiyor.
Çıkarması çok kolay , her hangi bir göz makyajı temizliyicisiyle rahatlıkla dağılmadan çıkıyor 
Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 19,90 tl di.
Ben çok memnun kaldım ve beğendim 
Tavsiye ederim .







4 yorum:

  1. o kadar cok rımel denedım kı artık neye bakacagıımı sasrdım bende ılk gordugumu alıyorum sankı hepsı aynı gıbı ama sagol canım aklımda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma valla canım tavsiyeler üzerine bende sürekli gerekli gereksiz almışım :)

      Sil
  2. rimeli değiştiricem ben de. buna şans vericem herhalde. her yerde karşıma çıkıyor bu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle oldu herkes bu rimeli önerdi şansa hoşuma gitti benim tavsiye ederim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...