26 Mart 2013 Salı

MEKAN TAVSİYESİ : MOR MEYHANE !

Herkese güzel günler

Dün ki yazımda hafta sonu güzel bir eğlence kaçamağı yaptığımı söylemiştim.

Ben gezdiğim,eğlendiğim,yediğim,içtiğim ve gerçekten beğendiğim mekanları insanlarla paylaşmayı ve onlara tavsiye etmeye bayılırım.Bugün de ufak bir tavsiye yazısı olacak sizler için.

Mor meyhane Asmalımescit'de pera palas otelinin karşısında bir ev ..evet yanlış duymadınız Türk sinemasının ilk kadın yönetmeni Cahide Sonku'nun evi ..



3 Sene önce tesadüfen internette ki yorumlardan keşfettiğimiz bir mekan öyle her hafta her hafta gitmesek bile güzel bir fasıla gidelim,dağıtalım dediğimiz her planda mekan olarak hep Mor meyhaneyi tercih eder olduk . Hatta ''ya bu sefer başka bir yere gidelim'' dediğimiz de çok ilginç bir şekilde diğer yere yaptırdığımız rezarvasyonumuzu iptal edip yine mor meyhaneye gitmişliğimiz vardır :)



Meraklıları bilir Taksim'de , Beyoğlu'nda , Asmalı da çok iyi mekanlar olduğu gibi tabiri cahizse iğrenç yerlerde vardır. Bu mekan hem ulaşım kolaylığıyla hemde kalite olarak benim çok sevdiğim yerlerden biri .

Mezeler,ara sıcaklar eşliğinde hafif fasılla birlikte ısınmaya başlıyorsunuz,sonra fasıl mola veriyor ve siz 90'ların en sevdiğiniz müzikleriyle yerinize --oturamıyorsunuz,sonra dansözler,mekanda ki doğum günü kutlamaları vs. ve yeniden fasıl ...inanın ana yemek geldiğinde sizi masada bulamıyorlar :)

Şimdi böyle madde madde anlatınca bana da garip geldi ama birazdan tüm gece paylaştığım vine videolardan anlayacaksınız

Not : Vine kullanıcı adım : elidaadile




Masa süslemeleri , düzenleri gayet iyi ..yani oynamak dışında kimse kimseye değmiyor :) Yukarı da ki resimleri internet sitelerinden aldım çünkü ben gittiğimde mekan ağzına kadar dolmuş durumda olduğu için meraklı bakışlar altında fotoğraf çekmek istemedim.

Mekanın bu kadar derli toplu olmasının bir sebebi de bayan eli değiyor olması bence çünkü ..Mor meyhanenin sahibesi ; İlgi Gövsa ...kendisini her gittiğimde mutlaka orada görüyorum yani mekan sahibiyim ama yüzümü kimseye göstermem triplerinde değil ...:)

Hee unutmadan sevgililer günü vb. her özel günde mutlaka özel menüleri ve etkinlikleri oluyor ben şu ana kadar öyle bir günde kendilerini ziyaret edemedim ama eminim çok güzeldir.


İletişim bilgileri ve detaylı fotoğraflar için internet sitelerini burdan ziyaret edebilirsiniz , mekanı biraz daha yakından tanımak içi minnacık vine videolarımı seyredebilirsiniz :) see u

video
video
video

2 yorum:

  1. bızde cok begenmıstık gercekten keyıflı ve eglencelı bır mekan ustelık oldukca nezıh:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi çok nezih , gelen insanlarda kaliteli ağzıyla içmeyi bilen tipler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...