18 Mart 2013 Pazartesi

NE GİYDİM ? DERİ CEKET !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Her hafta azıcık azıcık yapmaya çalıştığım ne giydim ? postlarına bu haftada devam ediyorum ..
Ne yazık ki bu sefer ki post pek detaylı değil havaların birden ısınmaya başlamasıyla sabah dolabın önüne çakılı kalıyorum çünkü bot,çizme giymekten fena halde sıkıldım ve bu sene dolabımı kuzey kutbu edasında ki semtimize uygun kapkalın kazaklarla doldurduğumu farkettim.
Yazın sadece sandalet ve espadril giydiğim içinse ayakkabı olarak ara mevsimlik en kullanışlı ayakkabıların supergalar olduğuna kanaat getirdim sanırım açık ve canlı bir rengini daha almanın vakti geldi :)
Ve tabi deri ceket mevsimi açıldığı içinse pek bir mesudum.Giyecekseniz hemen giymeye başladın çünkü 1,5 ay sonra bu ceketlerle cayır cayır yanarsınız sıcaktan .

Deri ceket : Mango / Tshirt : oxxo / Pantolon : zara / Çanta : Zara / Ayakkabı : superga 


6 yorum:

  1. Deri ceket cok guzel durmus uzerinde :)

    YanıtlaSil
  2. çanta çok güzel, çok ta kullanışlı belli ki, ben yetişemedim zarada bu çantaya, kullananlara imreniyorum şimdi , sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marmara forum zarada 1bucuk ay önce yeniden gördüm bu modelden yolun düşerse mutlaka bak gerçekten çok kullanışlı bu çanta .. o kadar yerleştim ki değiştirmeye üşeniyorum valla :)

      Sil
  3. çok beğendim çantanı da ceketini de, güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederimm =)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...