25 Mart 2013 Pazartesi

NE GİYDİM ? İSPANYOL KIRMIZI !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Bu haftanın ne giydim ? yazısını taze taze hafta başından yazıyım dedim .
Hafta sonu yaptığım bir eğlence kaçamağında evden çıkmadan o meşhur aynamın karşısında 3-5 poz sizler için çektim. İyi ki de çekmişim çünkü gecenin sonunda şaftım kaymış,sabah 7 de kalmış olduğum için ruhani bir hale bürünmüş ve en önemlisi üzerime patates salatası dökmüş bir haldeydim nasıl bu hale geldin derseniz gittiğim yerde ki eğlence dozajını anlatan bir yazı yazacağım yarın takipte kalın :)

İstediğim gibi kırmızı bir ispanyol paça pantolon bulamamıştım.Kış başında oxxo da denk geldim aldım ama ne yazık ki  yağmurdan çamurdan giymeye fırsat olmamıştı,havaların azcık kurumaya başlamasıyla siftahı yapayım dedim .Hatta kalıbını çok beğendiğim için başka renklerini de en kısa zamanda alacağım










Pantolon : Oxxo  /  Tshirt : veromoda  /  Yelek : Zara  /  Ayakkabı : Logan 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...