12 Mart 2013 Salı

NE GİYDİM ? MODAGRAM PEPLUM BLUZ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Haftanın 2. gününün açılışı ne giydim ? bölümüyle yapmak istedim.
Malum geçtiğimiz ve içinde bulunduğumuz sene peplum tarzı giysiler çok popülerdi.Evde bir kaç tane peplumsu bişeylerim olsa da işte bu peplum diyeceğim bir parça edinmemiştim.

Modagram da gezerken çok cuzi bir fiyata birazdan göreceğiniz bluzu keşfettim ve hiç tereddütsüz aldım :) Aldım,ertesi sabah geldi,ondan sonra ki gün hemen giydim ve sizinle paylaşmak için sabırsızlandım.Sizde modogramdan bu bluzü edinmek isterseniz tık tık  he ayrıca geçmiş zamanlarda yazdığım peplum yazım için se böyle buyrun :)

Aslında altına oxford veya spor ayakkabı giyerek spor bir kombin yapmak vardı  aklımda ama birden nedense evden böyle çıktım :) 





Bluz : modagram  / jean : mango  / çizme : stevemadden   / çanta : zara 


Bluzün diğer 2 renginde de çok aklım kaldı ama siyah beyaz her zaman olduğu gibi galip geldi ..:) 

see u :) 





5 yorum:

  1. Oooo süpermiş bayıldım bluza çokta yakışmış canım güle güle giy =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Saol canım çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Pepluma doyamadım ben de!

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...