28 Mart 2013 Perşembe

NE GİYDİM ? SİYAH BEYAZ ÇİZGİLİ GÖMLEK !

Herkese güzel günler

Bu hafta sürpriz olarak 2. ne giydim ? postuyla sizlerleyim ..
Ne zamandır aradığım tarz bir siyah beyaz gömleği sonunda buldum.İnsanın bir şeyi illa ki alması değil içine sinerek alması bence daha önemli buda öyle parçalardan biri . Yeliz'in Dünyası blogunun stylebutiği en sevdiğim online butiklerden biri hem hesaplı hemde güzel parçalar oluyor kendilerinde.Bende popüler olan siyah beyaz çizgili gömleği vakit kaybetmeden nüfusuma geçirdim giydim :) Gömleği giydiğim gün zara da ki tüm çalışanların aynı gömleği giymesi de çok hoş oldu tabi :)






İlk 3 resim deneme diğer 2 resim gezme esnasında çekildi :) Ojelerin farklılığından anlaşılabilir zaten ..:) 

Sende bu çantaya taktın diyenler olabilir aranızda ama vallahi çanta değiştirmeye çok üşeniyorum son zamanlarda bir de bu çanta herşeyle çok rahat kullanılıyor o bakımdan :) 


Gömlek : stylebutik  / Deri ceket : Mango  / Jean : Mango / Ayakkabı : Hotiç / Çanta : Zara 




2 yorum:

  1. gömleğe bayıldım.Böyle uzun gömlekler çok çok hoşuma gidiyor :) sanada çok yakışmış tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) saol canım bende çok seviyorum uzun gömlekleri 2 senedir vazgeçilmezim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...