6 Mart 2013 Çarşamba

NE GİYDİM ? SİYAH ELBİSE !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Geçtiğimiz haftasonu özellikle cumartesi günü gündüz hava beklenenden daha güzeldi.Güneş çıktığı zaman hava ne kadar soğuk olursa olsun içimden bot,çizme vb. birşey giymek gelmiyor.3 aydır ayağımızdan çıkarmadığımız botlar yüzünden de ayak bileklerim fazlasıyla ağrır oldu.

Dolabın karşısına geçtim.Siyah bir elbise seçtim ve hava durumu tekrar kontrol edip sürpriz bir yağış beklemediğini görerek babet giymeye kadar verdim ve ortaya en sevdiğim renkten oluşan bir kombin çıktı.

Kapı kendi kendine kapanmasın veya çarpasın diye bekçilik görevi yapan kedim kadraja girerek size hello demiş :) 



Elbise : H&M 
Ayakkabı : Tory Burch 
Çorap : Katia 



3 yorum:

  1. hehe saol cnm bende beklyrm 4 gözlee=)

    YanıtlaSil
  2. Wow, your blog is very beautiful and interesting. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank u maria Kisses from Turkey :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...