28 Mart 2013 Perşembe

NESTLE NESFİT BALLI BADEMLİ -FİKRİMÜHİM !

Herkese günaydınlarrrrr ve güzel günler

Bu sabah yine her zaman ki gibi sabahın köründe kalktım kişisel bakım vb. işlemler derken evden çıkmama sadece 10 dak. kalmış bir halde buldum kendimi..Her sabah bizim evde aşağı yukarı aynı sahne ya daha erken kalkıp yaya yaya kahvaltı yapacaksın ya da en pratik yenilebilecek şeylerle kanka olacaksın ben de bu şekil yaşamaya başladığımdan beri ya güzel bir tost ya da 1 kase gevrek bana eşlik eder oldu ama zaman geçtikçe daha farklı tatlar ve seçenekler aramaya başladım.

Nestle Nesfit en sevdiğim gevrek markalarındandır senelerce çikolatalı ve meyveli seçeneklerini tüketen ve  bu sıralar bala takan bir tüketici olarak Nestle sesimi duymuş olacak ki yeni ballı-bademlı seçeneğini çıkarmış ve biz fikrimühim üyelerine denememiz için göndermiş.

Çok sevdiğim için daha denemeden fikrim belliydi tabi ki kase ye gevreği koyup üzerine sütü döker döküp bir kaşık aldıktan sonra fikrimde yanılmadığımı gördüm.Hem sadece sabah kahvaltılarında değil günün her öğünü yenilebilecek sağlıklı bir ürün bence,özellikle dönem dönem girdiğimiz tatlı krizlerine de bir çözüm olabileceğini düşünüyorum.

Ben bu güzel ürünlerinden dolayı Nestle Nesfit Türkiye'ye ve bize ulaşmasını sağladıkları için FikriMühim e çok teşekkür ederim.Zevkle tüketiceğime emin olabilirsiniz.Eğer sizde denediyseniz görüşlerinizi twitter üzerinden #benceballıbademli etiketiyle yayınlayabilirsiniz






video























1 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...