4 Mart 2013 Pazartesi

TOMFORD 2013 EYEWEAR !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Havaların yavaş yavaş güzelleşmesiyle,mart ayına girmemizle ve havalar soğukta olsa güneşin hello demesiyle güneş gözlüklerine el sallamaya başladık.Bazılarımız yaz kış güneş gözlüğü kullanır çünkü güneş kadar kapalı ve gri havalarda gözü en rahatsız eden durumlardandır yani kapalı bir havada güneş gözlüğü takan insanları yargılamadan önce bir kez daha düşünelim çünkü göz hassasiyeti ince bir konudur :)

Güneş gözlüğü ve gözlük konusunda 5 yaşımdan beri gözlük takmamın etkisiyle profluğa doğru yol alıyorum:)
Kardeşim geçen hafta gözlüklerinden kurtulmak için lazer operasyonu geçirdi ve optik gözlüklerine elveda diyerek istediği güneş gözlüğünü numaralı cam derdi olmadan takmanın zevkini yaşıyor.Bu vesileyle girdiğim Ataköy Aplus avm Sunart optikte kendim için numaralı olabilecek güneş gözlüğü araken Tomfordun gözlüklerine çok talep olduğunu öğrendim.

Bu yaz;
*Kedi göz stili yanları çekik gözlükler fazlasıyla kullanılcakmış yeni sezonda bol bol bu model varmış
*Gözlükçüler artık klasik rayban damla model satmaktan bile nefret eder hale gelmişler hiç beğenmiyorlarmış.
*Bu sene aynalı gözlükler çok moda olacakmış, eski stil 90lardan kalma gibi modeller bolca vardı.
*Tomford en çok talep edilen markaymış.
*Erkekler için bu sene çok güzel modeller var , beyler bakmanızı tavsiye ederim.

Bu modelleri eski sezonda da görmüş olabilirsiniz ama bu sezon biraz daha farklı renklerde ve tarzlarda satıştalar .

Yukarıda ki modeletrafı taşlı bir şekilde bu sezon bizlerle ..eğer yuvarlak gözlük seviyorsanız ve yüz hatlarınıza gidiyorsa tavsiye ederim.Aşağıda ki diğer modeller ise yukarıda dediğim gibi gibi kedi modellerinde 









Eğer gözlük almayı düşünüyorsanız bol şenekleriyle,yüzünüze uygunluğunu danışabileceğiniz satış temsilcileriyle ve kaliteli cam markalarıyla size Ataköy Aplus Sunart optiği tavsiye ederiyorum


Bol güneşler ;) 




4 yorum:

  1. tom fordun bütün modellerine bayılıyorum ama hepsini alsam iflas ederim :-(

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım biraz tuzlu fiyatları ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  3. yaaa aynalılar modaymış evet bende duydum ama sevemedim onları Saadettin Teksoy vardı o takardı bir zamanlar:))) ama kedi gözlükler favorim bir tane edinmem lazım onlardan, tabi ben de Tom Ford falan alacağımı sanmıyorum belki indirimde olabilir:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy aynen canım bende pek sevmiyorum bazılarına yakışıyor ama pek tercih edeceğimi sanmıyorum bende özelliklede rayban damla modelinin aynalıları vardı bol bol hele onlara hiç yanaşmam :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...