7 Mart 2013 Perşembe

VANİLYA CLUB 2013 MART KUTUSU !

Herkese merhabalar
Yine yeni bir ay , ay başıyla gelen bir kutu ve meraklı bir insan bendeniz :)
Başlıktan anladığınız üzere yeni bir vanilya club kutusuyla karşınızdayım.
Yarın Dünya kadınlar günü olması sebebiyle bu ayın konsepti kadınlar ..Daha fazla vıdı vıdı yapmadan sizi görsellerle ve açıklamalarıyla baş başa bırakıyorum :)

Kutunun bu ay ki ürünleri kozmetikten çok el,ayak ve saç bakım ürünlerinden oluşuyor .Daha önce kutudan çıkmayan farklı markalar var.


Benim en sevdiğim çay markası olan doğadan büyülü bohça serisinden 2 adet çay :) 

Markaların ve ürünlerin tanıtımın yapıldığı Vanilya magazin dergisi

Yıpranmış saçlar için bakım yağı ..daha önce bu markayı duymamıştım ama mutlaka deneyeceğim..içeriğini okumadım ama kapağını açtığımda sanki gül gibi kokuyordu.

Aşağıda ki kutuyu görünce kör gözlerimle üzerini okumadan aa kyrolan markasımı dedim ( amma atmışımmm heee :) renk ve paketi andırıyor diye meğersem police markasının parfümüymüş.Kolonya modelinde dökmeli hoş bir koku ama ben en çok kurukafalı şişesini beğendim :) 



LCN markasının kartopu renginde ojesi ve 4 aşamalı törpüsü ...son zamanlarda koyu renk ojelerden sıkıldım beyaz oje alayım dedim şansa kutudan bu oje çıktı.

Törpü tırnak üzerinde ki pürüzleri ve sarılığı gidererek 4 aşamalı bir şekilde tırnak üstünü parlatıyor.Evde böyle bir ürün bulunması bence güzel hem kolay hemde pratik bir ürün.


Yukarıda kiler ayak ve bacaklar için bakım ürünleri .. yazın yavaş yavaş gelmeye başlamassı önümüzde ki aylarda ki düğün dernekler için giymeye başlayacağımız kısa,çorapsız elbiseler için bir ön hazırlık olur.

Vee en çok merak ettiğim ürünlerden biri ..cosmed markasını daha önce çok duydum ama tüy azaltıcı serum ve losyonunu bilmiyordum ..denemekle bir şey kaybetmeyiz dimi hatta kaybetsek iyi olur haha :) Kullanım şekilleri aşağıda ki gibidir.


Vee vanilya kutunun demir başı markalarından alessandro :) Bu sefer karşımıza el kremiyle çıktı.Böyle minik tester şeklinde ki kremleri iş yerinde ki çekmeceme atıyorum çünkü mutlaka lazım oluyor.Gelir gelmez hemen denedim bile.El kremlerinde huylanıyorum diye azıcık sürdüm ama çok beğendim.Kremi iyice yedirdikten sonra 1 -2 dk. içinden kuruyor ve elleriniz pamuk gibi oluyor tavsiye ederim .

Bu aylıkta bu kadar see u :) 

5 yorum:

  1. güle güle kullan canım LCN in ojelerini çok seviyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım ben hiç denememiştim en kısa zamanda sürücem merak ettim :)

      Sil
  2. bu vanilya clubı istiyorum ya bir türlü giremedim o işe :) güle güle kullan hepsi de çok kullanılası ürünlr gibi. hatta saç serumu yorumlarını blogda paylaşırsan süper olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim benim çok hoşuma gidiyor her ay süpriz bir şeyler çıkması verdiğin paraya değmiyor fln diyorlar bazen ama mutlaka içinde değecek birşey oluyor ..serumu kullandığım zaman mutlaka bir post hazırlarım :)

      Sil
  3. alessandro'nun el ürünlerini ben de severek kullanıyorum konusunda uzman marka gerçekten...

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...