8 Mart 2013 Cuma

WİSH LİST MANGO !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Öncelikle tüm bayanların 8 Mart dünya kadınlar gününü kutluyorum.Tabi bu günü 24 saate sığdırmayarak eşlerine,çocuklarına,tüm bayanlara insan gibi davranmayan öküzleri birde sizin huzurunuzda kınıyorum ...ve konuma dönüyorum ..

Kış başından beri inanılmaz bir indirim furyası olduğu için açıkçası çok gerekmedikçe mağazalarda pek dolanmıyordum çünkü giriyorum çıkıyorum aynı ürünler,nadir kalan bedenler,defolu mallar,yüzünde ki fondöten tabakasını denediği kazak tshirt vb. şeye bulayan bayanların bıraktığı ürünlerden ve son indirim çağrılarından fenalık gelmiş durumdaydı ama çok şükür havaların ısınıp ilkbahar aylarına girmemizle yeni yeni şeyler yerini aldı ve itiraf ediyorum hiç değmeyecek şeyler şu an gereksiz pahalı ama yinede kalmaz endişesiyle o paraları döktüğümüz oluyor.

Bende yeni sezondan şu an için ufak tefek şeyler beğendim.Hatta pek yeni sezon sayılmaz yani öyle aman aman yazlık şeyler değil seçtiklerim ama şu mevsimde rahatça giyilebilecek şeyler...


Bu sene siyah-beyaz çizgiler aşağıya modasını duymayan kalmamıştır herhalde :))  yoo canım valla ben duymadım derseniz şöyle buyrun ..bende bu desende ki eteği beğendim...kumaşı tahmin ettiğimden inceyse üzerine bir tshirt yazın sandaletle falan giyilebilir..



Büstiyerlere karşı hep bir sempatim vardır.Bazen altımıza giydiğimiz bir maxi etekle ve büstiyerle çok şık bir gece kıyafeti yaratabiliyoruz,bazende ceketlerin içine giyerek hoş bir dekolte yaratabiliyoruz.Kullanış şekli size kalmış ama hepimizin dolabında olması gerekiyor diye düşünüyorum.


Bandaj eteklere karşı hep bir soru işaretim vardı.Herkes giydi,çıkardı bol bol ama ben bir türlü ısınamamıştım.Bazen denediklerim çok kısa oldu bazende aradığımı bulamadım ee malum adı bandaj olunca da bizi sarıp sarmalaması gayet olası ,,heh işte o görüntüye ben pek hazır değildim :) ama şimdi düşündüm de güzel bol bir gömlek ve altına bandaj bir etek ayağıma da babet veya duruma göre topuklu ayakkabıyla hoş olunabilir...



Ve yukarıda bahsettiğim siyah beyaz trendine uygun bir pantolon..etekle pantolon arasında gidip geliyorum sanırım pantolonu daha çok sevdim.




5 yorum:

  1. pantolondan bulmussun:) hadi bakalım ben de artık bi mango yapayım da alayım bu cicilerden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aslında bulamadım yani bu model her yerde varda o ispanyol paça asıl rüyalarımı süsleyen :D

      Sil
  2. :))) olsun yakında o da cıkar meydana:P

    YanıtlaSil
  3. Bu siyah beyaz pantolona bayılıyorum ancak neredeyse tüm mangolarda bedeni tükenmiş durumda. Denemeden de internetten alamadım. Nerdeyse rüyalarıma giriyor:) Bu arada bloguma göz atarsan sevinirim. Sevgiler:)

    http://nofashionnopassion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende denemeden alamıyorum ne yazık ki :) çevremde ki mangolarada gömleği eteği falan gelmiş pantolonu yok :) İlerleyen zamanlarda tüm mağazalarda görürüz ama mutlaka :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...