30 Nisan 2013 Salı

2013 YAZININ POPÜLER GÖZLÜK MODELLERİ !

Herkese bol güneşli günler

Toplumumuzca yaz kış takılan güneş gözlükleri her sezon yenilenen trenlere göre şekil değiştiriyor ve son 1 kaç senedir geçmişe yolculuk yapıyor.

Pilot ve polis gözlüğü diye anılan damla modelleri ,kedi gözü modelleri ve şimdilerde  80lerin - 90ların yuvarlak modelleriyle , aynalı,renkli camlı gözlükler geri dönmüş durumda .

Geçmişte modası geçmiş diye adlandırılan ve takana robocop gözüyle bakılan aynalı gözlükler bu sene herkesin gözünde yani neymiş ? büyük konuşmamak lazımmış :)

Ben bazı aynalı modelleri beğensem de , yuvarlak gözlükleri özellikle benim gibi ay dede yüzlülere değil minyon ve kemikli suratlılara yakıştırıyorum evet acı gerçek her popüler modelin herkese gitmediği ...O yüzden denemeden almayın derim :)

he tabi aynalı ve yuvarlak modeller dışında motifli gözlüklerde bu sezon çok popüler .

Sezon trendi olan gözlüklerden örnekler birazdan aşağıda sevgiler :)

Ünlü Blogger Chiara Ferragni 'yi tanımayan var mı ?artık. Kendisi meşhur sarışın salata :))) Ben en çok aynalı gözlükleri ona yakıştırıyorum hoş ne giyse ne denese yakışıyor hakkını yemeyelim :) 

Motifli gözlüklere bir örnek yukarıda ki klasik görünümden sıkılanlar için ideal .

Hem yuvarlak hem aynalı modellerden istediğiniz her markada bulmanız mümkün 

Ayy yok bana yuvarlak yakışmıyor ama ben senelerdir damla insanıyım derseniz rayban ın da aynalı modelleri var.

Ya da ne yuvarlak ne damla azcık kedi kadın olayın diyenler için uygun modeller de var ki elmacık kemikleriniz çok çıkık değilse çoğu kişiye yakışan bir model.

Ve hem kocaman , hem yuvarlak isteyenlere de tom ford veriyoruz :) 

Bilstore




4 yorum:

  1. o zamannnnn aynalı gozlukler foraaaaaaaaaaaaaaaaa :)))

    YanıtlaSil
  2. bende ebaydan sipariş verdim bu tarz bir gözlük merakla bekliyorum bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı olsun eminim süperdir :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...