9 Nisan 2013 Salı

50 YILLIK PRENSES TACI !

Çok fazla kişisel şeyler yazıp şu ana kadar sizi sıkmamaya çalıştım her zaman ama dayanamayıp patladığım ve tek kaçışım olan bu bloga içimi döktüğüm zaman saolun hep destek oldunuz bana, mailler attınız iyimiyim diye hakkınız ödenmez ...Şimdi size 50 yıllık bir prenses tacından bahsedeceğim ...



Yukarı da görmüş olduğunuz bay ve bayan benim sevgili dedem ve anneannem ...bundan 50 yıl önce Girit'ten İzmir'e göçen anneannemle,o dönemler genç bir avukat olan ve daha sonrasında ağır ceza hakimliği yapan dedemin yolları bir şekilde kesişmiş ...çok ilginç bir olay yok aslında ama anneannemin 1963 yılında tam 50 sene önce evlenirken taktığı taç şu an bende ..Sevgi anneannem bir gün evlenirsem ve eğer istersem bu tacı benim takmamı isteyerek bana verdi seneler önce.Tacı özenle hep sakladım , dün akşam yine eski hatıralara gömülüp resimlere bakarken kutumun içinde bu resmi buldum ...ve çok duygulandım ...

Çevremde , blogda takip ettiğim , beni takip eden sizlerin çoğunuzun evli olduğunu biliyorum .Bekar arkadaşımız oldukça az ya da daha öğrenci statüsünde ki yaşlardalar ...ama ben bundan 1,5 sene önce ne yazık ki evliliğe olan inancımı fazlasıyla kaybettim ...sonra bu resmi ve tacı gördüm ve belki bir gün dedim..belki bir gün gerçekten sevilen kişiyle Allah izin verirse ...

Belki klasik olacak ama herkes kavga eder,herkes tartışır,yeri gelir çok eğlenir..gün gelir sen,benken biz olur ama şanslı olmak ayrı bir olaydır.Trip zaten doğamızda vardır ondan hiç bahsetmiyorum bile :) ama eğer gerçekten sevdiğiniz adam/kadın yanınızdaysa ve ya bir adım ötenizde durup da siz o adım için cesaret edemiyorsanız şaçmalamayınız ve kader kıymet biliniz sayın takipçi ....

Ben hayatımda çok değer verdiğim birini tamamen kaybettim seneler önce ... bir insana ulaşamıyorsanız,her adım attığınız da demir kapılar çıkıyorsa karşınıza , celbe takıp düşürülüyorsanız sürekli ..ne ses , ne nefes varsa ona dair ...bu ölüm değilde nedir ...

Neyse ağır kafalara girip sizi daha fazla bunaltmayım...dileyim hepinizin nice mutlu 50 yıllar geçirmesidir...Hatıralarınıza sahip çıkın belki bir 50 yıl sonra torunlarınız sizi anlatır gelecek nesillere ne belli :) 

Sıktıysam sizi kusura bakmayın  Mujk :) 









20 yorum:

  1. Insallah prensesler gibi onu takmak nasip olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah Allah isteyen herkese nasip eder :)

      Sil
  2. Duygulandırdın beni de. O muhteşem tacı takmak sana da nasip olur inşallah nice mutlu yıllarınızı kutlarsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok saol sen o müessesenin içinde olarak senden inşallah nice 50 yıllar geçirirsin eşinle :)

      Sil
  3. hıc sıkarmısın ne kadar nostaljık ne kadar anlamlı ve ne kadar duygusal hemde en sahanesındennnn canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim ne mutlu bana

      Sil
  4. niye sıkıcı olsun canım, hayatta her duygu insan için. umarım o taç birgün başında olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah ..vallahi bu kadar güzel yorumlar daha da duygulandırdı beni :)

      Sil
  5. umarım o tacı takmadan da sana her gün prenses gibi hissettirecek, kadrini kıymetini bilecek bir sevdiceğin olur, amin! :)
    ne kadar içten, ne de güzel yazmışsın.. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim , valla gözlerim doldu birden yorumunu okurken asıl ben bu içten yorum için senin ellerine sağlık :)

      Sil
  6. Ne sıkması bayıldım bu yazıya!
    Gözlerim doldu gerçekten okurken,içimden de sürekli trip attığım sevgilinin kıymetini bil kızım dedim! :)
    Canım inşallah karşına en mükemmel,seni bu tacı takmanı sağlayacak prenses gibi hissettirecek biri çıkar.Bunu şuan yürekten istedim!
    Bu arada resime bayıldım.Anneannemin eşyaları benim içinde kıymetlidir,dedemle evlilik cüzdanları,kimliği bendedir.Ve her baktığımda duygulanırım 9 sene önce vefat eden biricik anneanneciğimi anarım :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu güzel yorumlarınızla ağlattınız beni sonunda :) İnşallah herkese nasip olur canım...Allah rahmet eylesin anneannenin mekanı cennet olsun inşallah

      Sil
  7. hep filimlerde gorur ozenırım ne güzel bır hıkaye hıc sıkılmadım bazen bazıs eyler ne kadar cok ıstersen o kadar olmuyo kader planına bır nokta dahı yeri yok o derece
    hayırlısı olsun dıyor.
    ben de ılerde fosıl dino olduğumda böyle bır hedıye bırakmak ısterım ya da gelecek adam bana böyle hedıye ıle gelsın

    YanıtlaSil
  8. Evet ne yazık ki bazı şeyleri çok istersen olmuyormuş bende onu gördüm bu hayatta ...gelen adamında böyle bir hediyeyle gelmesi de çok şık olur o versiyonu düşünmemiştim :) İnşallah Allah hepimize nasip eder

    YanıtlaSil
  9. on numara notebook tan giriyorum gerçekten notebook başında ölücem o derce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Allah korusun :) Beğenmenize çok sevindim yorumları okudukça mutluluğum kat kat arttı

      Sil
  10. Allah o guzel yureginizi taclandiracak kisiyi cikarsin karsiniza! Bazen bizim cok ama cok istedigimiz,dogruluguna gonulden inandigimiz degildir bizim icin iyi olan ve bunu goremez gozlerimiz..ama ben her zaman iyi yurakli insanlarin korunduguna ve dogru olani yasamak icin yonlendirildigine inanirim.eminim ki Tanri sizin icin de cok guzel planlar yapiyordur,sevgiler..irem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dilekleriniz,düşünceleriniz için çok ama çok teşekkür ederim bazen en yakınındakiler bile düşünmezken hiç tanımadığım,görmediğim sizlerden böyle yorumlar almak müthiş birşey ..ellerinize yüreğinize sağlık :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...