25 Nisan 2013 Perşembe

ACİL DURUM ALIŞVERİŞLERİ 1 ! MANGO-VERO MODA !


Herkese güzele günler

Eskiden yani çocuk statüsünde ki yaşlarda 1 yazlık 1 de kışlık olmak üzere senede 2 kere alışverişe çıkılırdı . Sene içerisinde 1 spor ayakkabısı, gerçekten eskimişse bot ve yaz için terlik olmak üzere 3 ayakkabı ve ana parçalardan oluşan tshirt,jean,kazak,kaban vb. şeyler  alınırdı tepe tepe kullanılırdı sezon içerisinde de hiç öyle gözümüz başka şeylere kaymazdı , bayramlarda da ödüllerimiz olurdu tabi ki  :)  ..

ve size birşey itiraf edeyim bir kere alırım adam gibi bir şey alırım mantığıyla lise 2 de (ki ben liseyi bitireli 8 sene oldu) bir kaban almıştım düm düz kaşe bir kaban hala tepe tepe kullanıyorum bu konuda da benettona helal olsun diyorum çünkü kışları karda bile yuvarlanıyorum   onunla hala ilk gün ki gibi :)

Konu nasıl bu kadar saptı da taaa liselere , kaşe kabanlara gitti valla bende şaşırdım :)

Yeni bir konu başlığı belirledim sizler için ara ara ama elimden geldiğince sık olarak  
''acil durum alışverişleri'' adı altında yayınlayacağım bir seri olacak bu konular  ..akşam veya gün içinde gideceğiniz bir yemeğe,etkinliğe,organizasyona vb. şeylere uygun sadece 1 saatiniz kala bir avm ye düşseniz nasıl bir kombin yapardınız , en kolay neler alırdınız ? gibi soruların cevaplarını bulabileceğimiz bir yazı dizisi olacak bu


Tabi ki zevklerimiz bir olmayabilir ama elimden geldiğince sezon trendlerinden parçalar seçmeye çalışacağım,ve tabi ki işin görsellik kısmının yanında eğlence amaçlı olduğunu da unutmayalım ne de olsa her organizasyonda,davette,etkinlikte çıkıp çıkıp alışveriş yapmıyoruz o yüzden beni taşlamayın :))  ve ilk acil durum parçaları sizlerle paylaşıyorum haydi buyurun :)


Kız kıza bir akşam yemeği , Şık bir cafede bir öğle yemeği , çok resmi olmayan bir etkinlik , rahat ve şık olmak isteyeceğiniz bir akşam eğlencesi vb. her yere göre uydurulabilen bir kombin ..

ANA PARÇA : BEYAZ GÖMLEK - VERO MODA 
Sadece özel bir günde değil günlük olarak da rahatça kullanabileceğimiz parçalardan biridir beyaz gömlekler.Mutlaka herkesin dolabında bulunması gerektiğini düşünüyorum .Sırtında ki bant detayıyla farklı görünümler arayanlara seçenek olmuş  ki ben sırt dekoltesini çok severim 



BİLEK HİZASINDA SİYAH KUMAŞ PANTOLON : MANGO 
Her markanın bu sezon koleksiyonunda bulunan bu pantolonlar için illa bu diye tutturmuyorum .Modelini veya kalıbını beğendiğiniz her hangi pantolonu da bu boylarda kestirebilirsiniz.

SİVRİ BURUN TOPUKLU AYAKKABILAR - MANGO 
Bu sezon mangonun hiç bir yerde numarasının bulunmadığı ayakkabı modelleri,şimdilik krem rengini ele geçirdim ama siyahı da ısrarla aramaktayım .Bu kombinin altına bizzat mağazada denediğim için her iki renginin de çok şık durduğunu düşünüyorum  eğer daha günlük ve rahat olmayı isterseniz yazın taşlı sandaletler veya babetlerde işinizi görebilir.

Bu parçaları mağazadan alıp çıkmanız  en fazla 20 dk. ve yaratıcılığıza göre takı,makyaj vb. detaylarla süslemeniz size kalmış :) 

Eğer aklınızda ana parçaları belirlemeden havalara baka baka avmlere giderseniz sabahtan akşama kadar dolaşırsınız o yüzden mutlaka bir ana fikriniz olsun 
tamam çok konuştum hadi ben kaçıyorum takipte kalın :) 












4 yorum:

  1. Bu parçalar her kadının dolabında olmalı bence. Kurtarıcı gibiler :) bu seriyi sevdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım beğenmene sevindim dediğin gibi demirbaş bunlar :)

      Sil
  2. Kurtarıcı parçalar.Çok yararlı bir post olmuş.Emeğinize sağlık!
    Sevgiler...
    www.burcumalkoc.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...