22 Nisan 2013 Pazartesi

ADSIZ YORUMLAR VE TERBİYESİZ İNSANLAR !


Herkese günaydınlar güzel günler ve iyi haftalar

Ne zamandan beri aklımda olan bir konuyu ne yazık ki sendromlu pazartesi gününe denk getirmenin gerginliğiyle vakit kaybetmeden sizlerle paylaşmak istedim.

Blog yazmadığım ve yeni yazmaya başladığım dönemlerde diğer bloglarda dolanırken ( hala bile ) çok çirkin yorumlara denk geldim.Kişiyi sevip sevmemesi bir kenara eleştiriyle terbiyesizliği ayırt edemeyen pek çok kişi gördüm .Aktif bir şekilde bende yazı yazmaya başladığımda en çok korktuğum da bu durum oldu  ve ne yazık ki korktuğum başıma gelmeye başladı :(

Benim yok mu beğenmediğim , hoşlanmadığım veya bir şekilde bana kendini beğenmiş ya da  soğuk gelen blog yazarları elbette var ama hiç biri takibimde değil ve bir şekilde yazılarına da denk gelsem bile hiç bir zaman abuk subuk yorumlar yazmaya yeltenecek halim yok,ki böyle bir hakkımda yok sonuçta burası sanal bir ortam ve ben o kişiyi eleştirecek kadar iyi tanımıyorum ...

Yani hem sevmeyip,hem hakaretler yağdırdığın kişiyi beğenmiyorsan takip etme arkadaşım ..bakıyorsun her yazının altında yorumu mevcut belli ki var bir müptelalığı yani ...

Neyse son zamanlarda adsız olarak inanılmaz saçma,abuk subuk,benim dışımda postun altına yorum yazan kişilere sataşan,üslubu bozuk,terbiyesizce yorumlar almaya başladım ve böyle gereksiz insanlar yüzünden canımı sıkıp yüzümü düşürdüm.değer mi ? tabi ki hayır ...

Vee sonunda hem fazlasıyla gelen spamlardan hemde bu can sıkıcı terbiyesiz insanlardan dolayı  adsız yorumları kapatmaya karar verdim.

Herkes üyelik vb. açmak zorunda değil tabi ki ve adsız olarak beni takip eden bir sürü sevgili takipçim var biliyorum ama onlarında beni anlayacağını ümit ediyorum .

Postlar hakkında yorum,soru,görüş,bilgi,tavsiye vb. herşey için elidaninaskcesmesi@hotmail.com a mail atmanız yeterli :) sevgiler ..




8 yorum:

  1. canım benim sıkma canını böyleleri için, cesareti olsa adını gizlemezdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım ..sırf bana değil yorum yazan takipçilerede sataşmaya da başlayınca sonunda adsız yorumları kaldırmak zorunda kaldım böylesi daha iyi olur inşallah :)

      Sil
  2. Öyle yorumlar bana da gelmeye başladı. Hatta birisi koca parasıyla blogger olduğumu yazmıştı. Evli olmadığım için çok gülmüştüm. Doğruyu söylemek gerekirse bu tarz haters denilen yorumların sadece başarılı bloglara geldiğini düşünüyorum o yüzden geldiğinde yazdıkları saçmalıklara gülüp eğleniyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Çok komikmiş gerçekten sana gelen yorum .. yorum yazıp, sataşmak için oturup yorum yazmış bide ..böyleleri normal değil bence ..İster koca parası,ister baba parası kime ne di mi ?

      Sil
  3. bana da birisi firmalardan bedava ürün almak istediğim için yaptığımı söylemiş bu iş.. yazdığım şeylerin fiyatlarına bakmadan abuk bir yorum kaale bile almaya değmez ama insan üzülüyor.. ama bir arkadaş da özellikle adsız yorumları açmamı istedi ben de açtım şimdilik bakalım böyle saçma yorumlar hakaretler gelmeye devam ederse kapatacağım yine mecburen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok enteresan insanlar var ya gerçekten herkes burada kendi halinde bir şeyler alıyor,satıyor,yazıyor bazılarının vakti,imkanı,şansı oluyor markalarla iş birliği yapıyor bu çekememezlik ve iftira durumu nedendir anlayamadım gerçekten ... ben şu zamanda kadar hiç kapatmayı düşünmemiştim adsız yorumları ama dayanamadım artık

      Sil
  4. Bence tersini kanıtlamaya çalışsalar da hepsi birer "hayran"
    Yoksa böylesine saygısızca yorumlar yazmak için neden vakit ayırsınlar, bloğuna gelsinler ve yazını okuyup yorum bıraksınlar, değil mi ya??

    Takip edilmenin tadını çıkar Elida! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum sana hem bloglarda hemde instagramda bolca karşılaşıyorum bu durumla hem sevmiyor ağzına geleni söylüyor ama her fotoğrafın,her yazının altında destan destan yorumları var böyle kafam daha rahat oldu huzursuzluk fazlasıyla keyfimi kaçırıyor sonuçta blog yazmak kişisel bir hobi eğlenmeyecek burada ne işimiz var dimi ? destediğin için çok saol sevgiler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...