4 Nisan 2013 Perşembe

ATAKAN'IN CUMARTESİ AMELİYAT OLMASI LAZIM !

Konumuz moda,alışveriş,aldım,sattım vb. birşey değil bu sefer ne yazık ki :(



Beyaz Büyü blogunun sahibesi Merve tarafından duyurulan konu bir arkadaşının çalıştığı Selahattin Korkmaz Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi  öğrencisi down sendromlu Atakan'ın en kısa zamanda göz ameliyatı olması gerekiyor.


Retinasında yırtık olan Atakan ameliyat olmazsa ne yazık ki gözlerini kaybedebilir.Bu konuyu çok iyi biliyorum çünkü aynı ameliyattan bende oldum ve 0,5 ml daha genişleseydi yırtıklarım ne yazık ki kötü bir son beni bekliyordu.Bu yüzden bu konuda çok hassasım ve sadece maddi olarak değil duyuru ve paylaşımlarınızda Atakan'a destek olacağınızı düşünüyorum.

Detaylar için bu linkten kendisine ve detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz


LAZIM OLAN TUTAR TOPLANMIŞTIR HERKESE TEŞEKKÜRLER 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...