9 Nisan 2013 Salı

BAHARLIK İNSTAGRAM !

Herkese mutlu günler

Tam sevindik geçen hafta ohh artık havalar güzel,pırıl pırıl güneş tepemiz de diye , hatta söylendik bile off çok sıcak oldu,mont alamam yanıma elimde hiççç taşıyamam diye ...iyi oldu :) pazar günü bir kapadı hava şarıl şarıl yağmurdan önünü görmüyorsun bide rüzgar yolda giden arabayı uçurup karşı şeride geçirecek cinsten direksiyona yapışıyorsun ( tırs tırs ) :) Tabi bu benim muhitim için geçerli , aynı şehirde 5 km bile farkediyor :)

Muradımıza ereceğimiz,bu serin günleri klima altlarında arayacağımız,bol bol sahil kenarında çekilmiş şezlong üstü ojeli el,ayak göreceğimiz günler yakındır az daha dayanın :)

Azcık ucundan görünmeye başlayan yalancı bahar aylarında instagramda paylaştığım fotoğrafları sizinle paylaşmak istedim haydi buyurun :)

İstanbul ; bu gün yorgun , üzgün ve yaşlanmış , biraz kilo almış ,ağlamış yine rimelleri akıyor ...

Ve güneşin bize hello demesiyle kendimizi deli danalar gibi kırlara attık :) en sevdiğim keyiftir saatlerce , her gün hiç sıkılmadan mangal muhabbetine girebilirim .

Piyasa da bir çok fasülyeci  var bazılarına ziyarette bulundum ama Katık Çayeli Kurufasülyecisinin yemeklerini tek geçerim sağda solda görürseniz dalın içeri :) 

Artık yaz gelse de açık ayakkabı giysek diyeceğim ; aa ne var biz yaz kış giyiyoruz diyenler olacak ...ben böbreklerimi,idrar yollarımı yolda bırakamam valla sorry :))) 

Superga serime birde kırmızı ekledim...

Zara - 2 rengi var çok güzeller ama kabinde 60 saniye içinde topuklarımı zonklattı ..ne yazık ki bizimle deyıl :) 

Bayanların çift karakterli olduğunun bir kanıtı ;) 

Zıt renkli hafif gerdanlık tarzı kolyeler bu sezon favorim ..coquet te çok güzel kolyeler var tavsiye ederim.

Bu ay arşivlerimi karıştırdım biraz..çok severim eski resimleri saklamayı,onları arşivlemeyi ve ara sıra bakıp bakıp ağlamayı :) Küçük Elida'yla tanışın :) 

Makaronlar ilk piyasaya çıkıp isim yapmış pastanelerde satılmaya başladığında çok merak edip denemek istemiştim ..görevli ne kadar veriyim dediğinde 20 tane istedim ve gelen cevap çok bombaydı :) Kilosu 90 tl ..oldu canım alıp 1 kg makaron düğünde gelinin kesesine atalım :)  Evet renkleri çok güzel olsa da gereksiz bir kg . fiyatı ..yanlız kahve dünyasında çok hesaplı kutuları var 10tl-20 tl gibi  ve şu ana kadar yediklerimin en lezzetlisi,tavsiye ederim :) 


Bol kozmetikli bir ay geçirdim haydi hayırlısı :) 
MAC KOZMETİK YAZISI İÇİN TIK TIK
CHANEL MAT PUDRA YAZISI İÇİN TIK TIK

ve oley yaz geliyor listem :)  uzarrr giderrr :) 
Bir daha ki instagram günlüğünde görüşmek üzere ;) 
Takip için kullanıcı adım : adileeee




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...