11 Nisan 2013 Perşembe

CC KREMLER GELİYOR !

Herkese güzel günler
Geçen sene önce renkli nemlendirici adıyla piyasaya çıkan sonra BB krem ( Blemish balm ) diye adlandırılan ürünler çoğu zaman asıl amaçlarından çıksa da yinede milletimizce pek bir sevildi.

Fondöten ağırlığını ve kapatıcılığını sağlamayan ama hem hafif kapatıcılık,hem nemlendirme,hem güneş koruması hem de cildinde ki renk tonu eşitsizliğini örtmek isteyenler için çok başarılı markalar vardı piyasada.

Ben bir kaç tanesini deneyip hayal kırıklığına uğrayınca pek benlik değil demiştim ama aradığım özellikleri ve en önemlisi yağlandırmayan cinsi garnierin yenilediği formülünde buldum.Hala çok memnunum ve severek kullanıyorum yağlı ciltlere uygun bb krem arayanlar varsa tavsiye ederim.

Daha bb krem almayanlara ve karar veremeyenlere müjde artık CC ( color control cream )  kremler var :) Yavaş yavaş her markanın piyasaya sürmeye başladığı ama daha bazılarının ülkemize giriş yapmadığı bu kremler bb kremlerin özelliklerine ek olarak cilt tonunu yüksek oranda eşitlemeyi ve yanında birde güzel aydınlatmayı hedeflemiş .

Ben geçenlerde sephora da erborian adlı markanın cc kremini denedim ve inanılmaz beğendim . Önce beyaz renkle tüpten çıkan krem sürüldükçe içinde ki pigmentleri patlatarak ten rengine dönüşüyor ama fiyat olarak bazı ünlü markaların fondötenlerinden bile pahalı ama ben zaten hiç fondöten kullanmam sadece bu ürünleri kullanırım diyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum çok aklım kaldı ama daha yeni fondöten vb. bir alışveriş yaptığım için alamadım hatta aynı markanın göz altı kremi de nefis mutlaka bakın .

Şu an piyasada olan cc kremler aşağıdakilerdir ama üzülerek söylüyorum çok esmerlere ne yazık ki her markada uygun renk yok genelde açık ve buğday tenlileri hedefleyen renkler mevcut , ilerleyen günler de deneyenlerin fikir ve görüşlerini merakla bekliyoruz.






2 yorum:

  1. bb krem alamadan cc ler dd ler çıkacak diyordum oldu :D Erborian ın fiyatı gerçekten çok yüksek! Ama inanıyorum garnier bu işe de el atar mis gibi cc çıkarır =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım garnier çıkarır yakında .. erborian tam bir cilt ürünü pek kozmetik içerikli değil ondan bu kadar pahalı sanırım

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...