2 Nisan 2013 Salı

CHANEL MAT LUMİERE PUDRA !

Herkese merhabalar
Beni seri bir şekilde takip eden takipçilerim bilir ki benim cildim ne yazık ki yağlı.Aslında hava koşullarına,neme,rutubete göre değişiyor ama iş makyaj durumuna gelince valla yağlı :)

Ee hal böyle olunca bu konuda en etkili ürünün pudra olması gerektiğini düşünüyorum çünkü fondöteniniz cildinizi parlatıp,yağlandırsa bile yine bu durumu bir pudrayla gizleyebilirsiniz.

Ben benefit hello fawless kullanıyordum çokta memnundum ama bitmek üzereyken bloglar da , çevremde chanel in mat pudrasının baya popüler olduğunu ve özellikle matlık konusunda iddialı olduğunu öğrendim.Tercih etmek istedim ama bulmakta baya zorlandım çünkü bazı kozmetik mağazalarından aldığım duyumlara göre chanel kendi makyaj mağazalarını açacakmış valla ben onların yalancısıyım :)

Gelelim pudranın yorumlarına ;

Ambalaj vb. konularda zaten diyecek sözüm yok chanel ve diorun ürün ambalajları her zaman bana sade ve  şık gelmiştir.

Yukarıda ki resim flaşlı fikir olması açısından onuda koymak istedim.

Genel görünüş böyle.İçerisinde süngeri var.Kapatıcılığını arttırmak için süngerle sürülmesi tavsiye ediliyor.Ürün bittiği zaman satış noktalarında sadece içini değiştirebilip yeni içi alabiliyorsunuz yani tekrar tekrar ürünü almıyorsunuz tabi bu sayede fiyatı daha düşük oluyor .ne yazık ki pek ucuz hatta hiç ucuz bir ürün değil.

Ben uzun arayışlarım sonucu Galeria Ykm den buldum.Orada standları var.Orada ki satış görevlisi renk skalasında sadece 4 rengin olduğunu söyledi 2 si açık 2 si koyu . Ben baya beyaz olduğum için tereddüt ettim ama koyu renklerin en açığını aldım ve tam oldu.Hatta açık renklerileri alsaydım hiç bir işe yaramazmış.O yüzden internet üzerinden falan alırsanız ve numaranızı bilmiyorsanız mutlaka yanılırsınız.

Ben kapatıcılık,kalıcılık,matlık konularından çok memnun kaldım.Tek başına ,ilk sürdüğünüzde acaba kapatmadı mı ya falan diye aynaya bön bön bakıyorsunuz ama biraz zaman geçince cildiniz pürüzsüz ve aydınlık bir görüntü elde ediyor.Hele bide altına hafif bir bb krem veya fondöten sürerseniz daha da güzel duruyor.Bu ürünün fondötenini de fazlasıyla övüyorlar.



Dışında kadife bir kap var.Yine şıklıklardan biri :) 

Benim numaram 80 


2 yorum:

  1. Canım benefit'in pudrası hem tek başına hemde fondöten üzerine kullanılabiliniyor mu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt :) çok rahatlıkla iki türlüde kullanabilirsin hatta ben son zamanlarda sadece tek başına kullandım süngeriyle sürünce kapatıcılığı çok iyi

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...