19 Nisan 2013 Cuma

CROP TOP (KISA ÜST) MODASI !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Siyah,beyaz,çizgili,maxi etek,tek renk giyinme vb. modalarından bolca bahsettik geçtiğimiz günlerde ki sizler için blogum dergisi nisan sayısında sayfa 47de 2013 yaz trendlerini de anlattım  .Bu yazın hit trendlerinin neler  olduklarını daha yaz gelmeden mağazalarda ki vitrinlerden sizde anlamışsınızdır zaten.

Peki yukarıda ki tüm seçeneklerden bahsettik ama bu sezonun en tehlikeli,en iddialı ve en cesur trendinden hiç konuşmadık sayın takipçi :)

Hani 90'larda altında çiçekli veya parlak taytlarla giyilen kısa üstler vardı ya heh işte onlar modernleşmiş şekilde geri döndü O_o

Birazdan bu konuda bolca örnek vermeden önce bu trendin pek bana uygun olmadığını belirteyim de  zan altında kalmayım :))) Benim ne yazık ki bu bluzleri kullanacak kadar iddialı bir fiziğim yok , kendine güvenmek ayrı mevzu ama valla yok :) Kimse bu konuda cengaverlik yapmasın lütfen yoksa giymeyelim bakın valla çirkin durur,sonra uyarmadı demeyin :))

*Rihanna bu trendin senelerdir öncüsü olduğu için önce bi ona bakalım sonra konumuza dönelim :)



*Yeni sezonda özellikle ceketlerin içerisine giyilen kısa büstiyer veya kısa bluz olarak kayıtlara geçen parçaları gideceğiniz yere veya katılacağınız davete göre uygun bir şekilde kombinlemeniz çok önemli bence.



*Yaz gelip,açılmaya saçılmaya başlıyor olsak bile toplumumuzca kısa üstler,kısa paçalı pantolonlar gibi ciddiyetsizlik olarak gözleniyor üzgünüm ama bu bir gerçek o yüzden gideceğiniz yere uygunluğunu gözden geçirin mutlaka malum herkes trend veya moda kavramını bilmiyor !!

*En şık versiyonlarının ceket-şort veya kalem etekle kombinlendiği bu bluzlerde göbeğimizi açıkta bırakan kısmın azlığı veya fazlalığı da önemli bir nokta moda olan sütyenler değil göbek kısmımızı dışarıda bırakan kısa bluzler


*Daha çok şortlarla kullanılmaya uygun görülse de kalem eteklerle ya da tütü eteklerle çok sexy veya cici kız olmanız mümkün :)


*Ayy yokk ben öyle etekle falan giyemem altıma pantolonumu çekerim azcıkta ucundan göbeğimi gösteririm diyenleri pek bir beğenirim çünkü nedense şu ana kadar yapılan kombinlerden en beğendiklerim cigarette pantolonlarla ya da jeanlerle yapılanlar oldu.



*Tatil beldelerinde,sahil kenarlarında jean şortlarla birlikte kullanabileceğiniz bu bluzleri,akşam davetlerde yine kumaş  şort-ceket takımların içine kullanmanız daha şık olacaktır( bknz 2. resim ) .Tabi altınıza illa şort giymenize gerek yok geçen seneden beri moda olan saten bol pantolonlarda kurtarıcınız olacaktır.


Hee hiç bir şey yapamadınız mı sizde benim gibi spor ve bol görünümlü olanların içine bir atlet giyerek , altına eşofmanınızı çekip spora gidebilirsiniz ..belki bir gün içimizde ki atleti çıkarırız ne malum :))))  




Valla biz böyle bluzler arıyor ama bulamıyoruz diyenler için mango ve asos diyorum . Özellikle asos da kafayı yemeniz mümkün :) see u 




( görseller : asos.com ve mango dan alınmıştır )





4 yorum:

  1. Ben de bu modayı çok seviyorum! :)
    2DaysLook'dan hediye kazanmak için detaylı bilgiler blogumda, hepinizi beklerim. :)

    http://www.le-young.com

    YanıtlaSil
  2. canım senden rica etsem twistin kalpli uzun elbisesini yakından gördüysen blogunda bahsedebilir misin?twistin kendi sitesinde gördüm ama yakından görme şansım yok. çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      tesadüf dün internetten uzun elbiselere bakaren gördüm twistin sitesinde ama yakından görmedim ne yazık ki eğer bu hafta sonu yolum düşer mutlaka bakarım , bende merak ettim şimdi :)
      Sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...