15 Nisan 2013 Pazartesi

DERMOSTİL.COM MEMNUNİYETİ !

Herkese güzel günler ve iyi haftalar

Çalışan bayanların,beylerin hafta içi normal bir mesai saati içerisinde paydos etmiyorlarsa ne yazık ki kişisel ihtiyaçları için alışveriş yapmaları biraz zor oluyor.

Bende yukarıda ki gruba girdiğim için bazen eczaneden ilaç bile alamıyorum çünkü ben eve geldiğimde eczaneler çoktan bye bye demiş oluyor.

Ne zamandan beri bu durumdan dolayı gidip elimle yoklaya yoklaya bir Bioderma H2O su alamamıştım.Geçenlerde şansa girdiğim bir eczanede tam alıyordum ki Online alışveriş deryasında 1 alana 1 bedava fiyatına 2 tane almaktansa neden sadece tekine o parayı vereyim diyerek vazgeçtim ve geçtiğimiz haftalarda sevgili Zuhal'in tavsiye ettiği Dermostil.com u ziyaret ettim.


Dermostil.com cilt bakımı,saç bakımı,anne-bebek ürünleri,güneş ürünleri vb. kategorilerde bir nevi online bir eczane aman yanlış anlaşılmasın tabi ki ilaç satmıyorlar ama günümüzde normal marketlerde,parfümerilerde satılmayan ve sadece anlaşmalı eczanelerde bulabildiğimiz ürünleri dermostil.com da bulmamız mümkün .Ben tabi sadece tek ürünle yetinemedim ve tırnaklarımın demirbaş ürünü Sally Hansan cila ve diş pastası aldım :)

Siparişi vermem,akşama siparişiniz hazırlanıyor maili ( ki hazırlanma aşamasında hiç bir site mesaj/mail atmıyor ) ertesi gün kargonuz yola çıktı ve hopp elimde ...benim eczaneleri açık bulma ihtimalimden daha hızlı bir kargo teslimatı oldu bu yüzdende çok memnun kaldım .




Paketlemeleri resimlerde gördüğünüz gibi gayet özenli ve muntazam..bu konu için çok teşekkürler ..biz bayanlar bu konuya çok dikkat ediyoruz hem ürünün güvenliği hemde doğamızda bir derlilik topluluk takıntısı olduğu içi bence :)


Bu tarz birbirine benzeyen siteler çoğunlukta olsa da bizzat denemiş olduğum için Dermostil.com u tavsiye ederim.Ayrıca bu siteden haberdar olmamı sağlayan Zuhal'ede ayrıca tekrardan teşekkür ederim :)





2 yorum:

  1. Çok teşekkür tesadüfen bu yazıyı okudum iyi ki okumuşum güvendiğin için çok teşekkür:) Ben de artık sadece ordan alıyorum gözüm kapalı güveniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim gerçekten çok memnun kaldım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...