4 Nisan 2013 Perşembe

EYVAH KOLLARIM AZICIK KALIN !

Herkese güzel günler

Havaların ısınmasıyla yavaş yavaş düğün dernek sezonu açıldı.Onu mu giyeyim ? bunu mu giyeyim ? uzun mu kısa mı ? vs. derken baya kafa karışıklığı yaşar oluyoruz.

Her sezon mağazaların vitrininden inmeyen ve trend değil ana model olarak yaşayan ''straplezler'' bazen oldukça canımızı sıkıyor.

İnce,kalın vs. her vücut tipine uydurulabilen straplez modelinden ben artık acayip sıkılmaya başladım ki şayet bir gün evlenirsem gelinliğim straplez olmaz diyede iddia ediyorum :))

Hee bu modeli sevmememin bir diğer nedeni ise; kol altından ve göğüs hizasından kesilen vücudun kalan üst kısmının ( kolların ) olduğundan iri gözükmesi.Tabi 40 kilo arkadaşlardan bahsetmiyorum :) Hatrı sayılır bir dolgunluğu olan bizim gruptan bahsediyorum herkes üzerine alınmasın :)

Peki kollarımız kalınsa ne yapacağız ,nasıl giyineceğiz,kavurucu sıcaklarda nasıl abiyeler bulacağız ? diyenleri görüyorum




*Öncelikle straplez modellerden uzak duracağız
*Hee çok mu beğendiniz straplez bir model illa o olsun diyorsanız askı diktirebilirsiniz
*İp ince varla yok arası askılarda ne yazık ki üst kısmımızda ki çıplaklığı  kapatmıyor o yüzden onlara da bye bye diyoruz.



* İşimizi gören tipler genelde kalın askılı ve sıfır kol elbiseler
*Kol altlarında ki oyuk payı da askıların tipi kadar önemli.
*Omuzdan düşüyormuş gibi ( bakınız ilk resim ) yarım duran kol askıları bu sene çok moda ve kollarımızda ki kalınlığı göz yanılgısıyla kapatabiliyor çokta şık duruyor bence.
*Tabi askılarla birlikte elbisenin ön kısmı da çok önemli yani halk arasında ki adı göğüs dekoltesi.
*Sıfır kollu önü yuvarlak yaka bir elbiseyi giydiğinizde straplezden hiç bir farkı olmayacağını bilin.Hem boyumuzu hemde boynumuzu kısa gösterdiği için hoş bir görüntü olmayacaktır.
*Yukarıda ki tanımda ki elbiseye hafif v yaka bir dekolte ( cesurluk ayarı size kalmış ) sizi çok daha farklı,daha ince ve uzun gösterecektir. ( düz tshirtlerde de aynı teknik geçerli ) :)




*Yukarıda anlattığım  hiç bir şeyi yapamadık veya bulamadık mı o zaman tercihinizi yarım kollu elbiselerden yana kullanın en rahatı kuşkusuz onlar olacaktır tabi elbiseyi sade tutmak ve frapanlıktan ölmemek koşuluyla yoksa  pek hoş durmayacağını düşünüyorum.

*Yarım kollu düm düz uzun bir elbise hatrı sayılır bir yırtmaç,çok şık iddalı ayakkabılar -çantalar, takılarla ve güzel bir saç modeliyle tamamlanınca eminim kendinizi daha çok beğeneceksiniz.


*Yukarıda anlattığım modellerin hepsi hamile annecik adayları içinde rahatça kullanılabilicek olan modeller
*Yine yeniden söylüyorum çıt kırıldım kilodakiler ve taş ablalar konumuzun dışındadır :)) Haydi kaçtım ben :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...