18 Nisan 2013 Perşembe

FOREVER NEW 'DEN SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM !

Herkese merhabalar

Bu sıralar önümüzde ki aylarda olan düğün,nişan vb. organizasyonlar için mutlaka her mağazaya giriyorum.Belki ummadık taş baş yarar dercesine her yerden fikir almak istiyorum ki son dakikaya işimi bırakmadan kimseyle pişti olmasan güzel bir elbise bulabileyim diye.

Bu tarz organizasyonlar için her ne kadar kalıpları biraz küçük ve renkleri bana pek uymasa da forever new mağazası başı çeken  markalardandır.

Çıtı pıtı ablalarımız için çok güzel mini elbiseler var aklınızda bulunsun :) Bu sezonda da süper parçalar var ama benim asıl dikkatimi çeken çantaları - aksesuarları oldu ve en beğendiklerimi size de fikir olması açısından paylaşmak istedim.

Net görmeniz açısından  internet sitelerine bakarken online alışveriş olanaklarınında olduğunu görünce pek bir sevindim tabi . :)

İlk 2 çanta gerçekten çok şık hatta renkleri burada göründüğünden daha canlı !


Ben artık aynı stil çantalardan sıkıldım daha farklı şekillerde olsun diyorsanız yukarıda ki istiridye ve aşağıda ki kalp şeklinde ki çantaya mutlaka bakın özellikle kalpli olan parıl parıl parlıyor ama ne yazık ki ben onun içine hiç bir şey sığdıramam galiba boş çıkarım dışarı :) Ayrıca yandan asmalı bir şekilde kullanmamız için zinciri de var !


Hasır görünümlü aynı zamanda neon renkler barındıran ve yaz aylarında herşeyle rahatça kullanabileceğiniz bir parça yukarıda ki model !

Forever new mağazasına yolunuz düşerse mutlaka cüzdan bölümüne bakın .. içlerinde telefonlarınızı da koyabileceğiniz bir göz olan pratik cüzdan modelleri birbirinden güzel ..o kadar çeşit ve renk var ki karar veremedim ve ilerleyen günlere erteledim alışverişimi :) Yine yaz aylarında çanta taşımaktan sıkılanlar için telefon,para ve kimlik üçlüsüyle dışarı çıkabileceğiniz bu cüzdanlar eminim çabuk tükenecektir





Küpe ve kolye konusu da bu sezon oldukça iddialı olan forever new ..özellikle neon ve canlı renkleri kullanmış.Düz tshit,bluz veya gömleklerle sade stilinizi tek bir parçayla patlatmak isterseniz doğru adrestesiniz 

Özellikle bu 2 kolye şu an rüyalarımı süslüyor belki çok benzerlerini gördünüz sizde sağda solda ama inanın mağazada canlı canlı görünce sizinde rüyalarınıza girecek çünkü renkleri müthiş !


Düz elbiselerinizin üzerine şık bir topuzla kullanabileceğiniz küpeler arıyorsanız karışık sezon renklerinden bu küpelere göz atabilirsiniz !



Ve konu dışında çok hoşuma giden ve her kombin de rahatlıkla kullanılabilecek floral desenli büstiyer yanlış hatırlamıyorsam aynı desenin pantolonu ve elbisesi de var ! 

benden bu kadar daha fazla ürün görseli ve yukarıda ki parçaların fiyatları hatta hatta bizzat kendilerini almak için forever new sitesini ziyaret edebilirsiniz ! 
see u 


4 yorum:

  1. mavi taşlı küperi geçen gün mağazada gördüm çok beğendim ama biraz cart geldi rengi diye almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz cart günlük kullanım için pek kullanışlı değil :)

      Sil
  2. İlk çanta ve hasır görünümlü çantaya bayıldıım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk çantayı çok beğendim ..dayanamıcam sanırım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...