10 Nisan 2013 Çarşamba

HAFTANIN OJESİ : ESSİE SUGAR DADDY !

Herkese güzel günler

Ne zamandır ''haftanın ojesi''bölümü yapmadığımı farkettim.Genelde yaptığım alışverişler esnasında tanıttım aldığım ojeleri size.Zaten ben açık renk oje sürdüğüm zaman yakışmadığını düşünüp ellerimi pek ön plana çıkarmayanlardanım bu yüzden de sürekli kırmızı,bordo,siyah vb. ojeleri size tanıtmak istemedim.

Gelelim ana konumuza malum essie ojeler loreal kozmetik himayesine geçti.Önceden belirli mağazalarda satılan ojeleri şimdi daha rahat bulmamız mümkün.Şu ana kadar ki en detaylı ve geniş standı da boyner mağazalarında gördüm ve kafayı yedim hangi rengi alsam diye :)

Bir ilke imza atarak açık renk oje aldım kendime.Tırnaklarımı dinlendirmek amaçlı soft,toz pembe,nude arası bir renk ''sugar daddy'' ve bir adette metalik yeşil :) ( ilerleyen günlerde tanıtacağım )

Essie ojelerin kıvamını,kalıcılığını,renklerini,sürüşünü vs. çok beğeniyorum ama bence fiyatlarını azcık aşağıya çekebilirler ya da çok iddali ve popüler renkleri dışında diğer günlük renklerinin fiyatlarını biraz daha uygun hale getirebilirler.fikir işte :)

aa bide hazır bu renk bir oje sürmüşken sizinle geçen gün bir yerde okuduğum bilgiyi paylaşmak isterim.Biz bayanlar regl dönemlerinde ve bu dönemlerde önce elimizde olmadan psikolojik bir daralma yaşıyoruz hani şu Cem Yılmaz'ın dalga geçtiği '' valla çok şişim '' modeli dışında .Ben itiraf edeyim bazen gerçekten kendimi  tanıyamıyorum bu dönemlerde bildiğiniz zır deliyim :) uzmanlar bu dönemlerde ki psikolojik sıkıntıyı en aza indirmek için toz pembe,kırık beyaz vb. renklerde özellikle yüze yakın bölgelerde yani bluzlerimizde bu renkleri tercih etmemizi önermiş ama kesinlikle patlayan renkler giymeyin demişler neon pembe,cingene pembesi,cırtlak sarı veya kırmızı ...bi deneyelim bakalım :) see u ;)








6 yorum:

  1. ne kadar güzel bir renk french içinde çok uygun sanırım. rimmel london da french ojeleride bu tonlarda bunu beğendiyseniz onlarıda beğeneceksiniz diye umuyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sürerken çok güzel french olabileceğini düşündüm :) diğer markalardan da renk olarak beğendiklerim oluyor ama özellikle açık renklerde çok dalgalanma oluşuyor sürdüğün zaman bir bütün gibi durann ojeleri tercih ediyorum ama rimmele mutlaka bakacağım :)

      Sil
  2. böyle yumuşak renkli ojelere hep bayılıyorum ancak kıvamlarından bir türlü emin olamadığım için almıyorum.. ama essie herhalde 2 kat sürme ile rengini veriyordur? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde şu zamanda kadar aldıklarım hep kötü durdular ama bundan çok memnun kaldım 2 kat yeterli oluyor ama daha beyaz daha net dursun istersen yazın yanık tende bir kat daha fazla sürülüp daha net durabilir :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...