16 Nisan 2013 Salı

HAFTANIN OJESİ : ESSİE TROPHY WİFE !

Herkese haftanın 2. gününden merhabalar

Geçen haftanın ojesinin yanında birde mavili yeşilli bir şeyler aldığımdan bahsetmiştim bakınızzz .Hafta sonu hava 25 dereceleri görüp tam anlamıyla yaz modun da olduğu için bende yazlık renklerde ojelerimle siftah yapmak istedim.

Kırmızı,siyah ve bordodan başka oje sürmeyen ben bu ojeyi sürdüğümde elimi kolumu nereye koyacağımı şaşırdım ama çok güzel tepkiler alınca pek bir mutlu oldum ama yinede havalar tam ısınmadan,sandaletler,renkli etekler piyasaya çıkmadan kullanacağım bir renk değil hee bide uzun tırnakla hayatta kullanmam :) resimlerde ki dolma parmaklarımdan fark edeceğiniz üzere nail stickerları,bu tarz iddalı renkleri kullanırken tırnaklarımı çocuk boyunda kesiyorum :)

Yine essie kıvamanı,yine essie kalıcılığı :) Tavsiye ediyorum ...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...