3 Nisan 2013 Çarşamba

MAC MAKYAJ UYGULAMASI VE ÜRÜNLERİ !

Herkese güzel günler

Geçtiğimiz hafta bir nişan organizasyonu dolayısıyla makyaj yaptırmam gerekti acaba nerede yaptırıyım derken aklıma mac mağazaları geldi ve bana en yakın Mac Akbatı mağazasından randevu aldım.
Aslında o kadar profesyonel bir uygulamaya ihtiyacım yoktu ama uygulama koşulları hoşuma gitti . Hemen anlatayım.

Fondöteniniz,allığınız ya da kaleminiz bitmiş olabilir ve bu alacaklarınızın fiyatı 160 tl tutuyor olabilir.Eğer bu fiyatı ürünler için zaten gözden çıkardıysanız ve önünüzde ki günlerde düğün,nişan vb. bir organizasyona katılmanız gerekiyorsa biraz daha bekleyin ve o güne makyaj için randevu alın çünkü makyaj uygulaması mac mağazalarında 160 tl ama uygulama bittikten sonra bu tutarda istediğiniz ürünler ekstra para vermeden sizin oluyor yani akşam eve geldiğiniz de makyajınızı silip atıyorsunuz fakat aldığınız fondöten,pudra vb. şeyler size bir müddet eşlik ediyor.Bu şekilde bazı kozmetik firmaları uygulamalar yapıyordu ama mac daha yeni geçti bu sisteme.Diğer türlü o fiyata sadece makyaj bana çok mantıksız geliyordu ki bu şekilde ürün alıp bide üzerine 1 saat makyaj yaptırıyorsunuz gibi düşünün.

Ben uygulamadan çok çok memnun kaldım.Ne yazık ki fotograf çekemedim çünkü vakitle yarışıyordum ama buradan bu vesileyle Mac akbatı mağazasına teşekkürlerimi gönderiyorum.Uygulama bittikten sonra önceden aklımda olan ve bu uygulamayla alırım diye beklettiğim şeyleri aldım.Bakalım nelermiş ?


Allık/fondöten/lip gloss/peeling ve nemlendirici testerları


Uygulama esnasında kullandıkları ve çok beğendiğim allık..rengi burada pembe gibi çıkmış ama turunculu bir rengi var ve bu yüzdende benim gibi beyaz tenliyseniz kalıcılığı çok iyi oluyor




Hafif mentollü ama şişirme konusunda çok etkili olmayan .. yapış yapış olmayan ama kalıcılığı yüksek bir lip gloss ..başka renkleri var mı bilmiyorum ama her makyaj uygulamasında rahatlıkla kullanılabilir ayrıca kokusu müthiş :) 


Asıl ihtiyacım olan bir fondötendi aslında..uygulama esnasında bana uygun rengi deneyerek tam olanı bulduk.Hafif ve kapatıcılığı iyi bir ürün.

Rengi tam ten rengim olduğu için aşağıda ki resimden pek anlamazsınız ama kapatıcılığını anlamak için fondöten damlasının üstünde olduğu damarların diğer resimde gözükmediğine bakın :)  ( ay ne dolambaçlı cümle oldu ) :) 






Bunlarda peeling ve nemlendirici testerlarım
açıkçası içinde lav olan peelinglerini çok merak ediyordum iyi denk geldi.
Yüzde çok fazla bekletmemem ısrarla söylendi çünkü yüzü yakabiliyormuş.Nemlendiriciyi kullandım nem oranı beklenenden daha iyi.Kuru ciltler çok memnun kalabilir yağlı ciltlerde de her hangi bir yağ artışı olmadan kullanabilir
Peelingi daha denemedim. ne yazık ki :( 



The end :) 








8 yorum:

  1. Ne güzel olmuş canım iki işi bir anda çıkarmışsın :) Makyajı merak ettim şimdi :/
    Güle güle kullan yeni yavrucuklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım valla hiç foto çekemedim ya kuaför makyaj falan derken koştur koştur ucu ucuna yetiştim heryere çok beğendim ama ben özenerek 1 saat 15 dk makyaj yaptılar ama mağazalarda ki kişilere göre değişiyormuş bazıları çok abartılı yapıyormuş :)

      Sil
  2. Ben de istiyordum uygulama yaptırmayı. Mart ayı içerisinde Ankamall mağazasına sordum, 280 tl dediler. Fiyatlar mağazadan mağazaya değişiyor olamaz değil mi?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şaşırdım verdikleri fiyata ? Öyle bir şey olmaz sanırım fix bir fiyat olması gerekiyor ama gelin makyajlarında bir tek fiyatların farklı olduğunu biliyorum size onu söylemiş olabilirler mi acaba ?

      Sil
  3. Zannetmiyorum gelin makyajı sandıklarını. Ama biraz saf bir görüntüm vardır, gözlerinde yolunacak kaz imajı çizmiş olabilirim. :)) Bir kaç mağazaya daha sormak lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok garip gerçekten yolum düşerse mutlaka soracağım bu konuyu bende merak ettim :)

      Sil
    2. ben bugun akbatıda sordum bana 280 lıra dedıler bır sene gecmıs fıyat bukadar artmıs olamaz heraldı degılmı :)

      Sil
    3. Merhabalar
      Ben daha 1 ay önce yaptırdım 160 tl verdim ...bildiğim kadarıyla 280 tl olan profösyonel makyaj dersi ve uygulaması fiyatı yada gelin makyajı fiyatı...90 tl express 30 dklık uygulama ve 160 tl 1,5 saatlik detatlı makyaj dışında bi bilgim yok açıkcası ama bırakın 1 seneyi 1 ayda o kadar artış olması imkansız :(
      Sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...