22 Nisan 2013 Pazartesi

MAC STYLE FROST TOZ ALLIK !

Herkese tekrardan güzel günler

Ne zamandır beğendiğim bir kozmetik ürününü sizlerle paylaşmadığımı fark ettim o yüzden  bu haftayı son 3 haftadır kullandığım mac allıkla açmak istedim.

Macde yaptırdığım makyaj uygulaması sonrası makyaj ücreti karşılığında o tutar kadar ürün alabileceğinizden bahsetmiştim size geçenlerde bakınızzz. ( allık o yazımda çok pembe çıkmış , ışıktan sanırım )  Bende bu uygulama esnasında uygulanan allığı çok beğenerek hem ihtiyacım olduğu için hemde rengini çok hoş bulduğum için aldım.

Pembe renklerden ve toz allıklardan yana yüzü gülmeyen ben sonunda cildime uygun rengi ve yapıyı buldum sanırım.



Mac style frost toz allık 

Yapısı 
Adından anlaşıldığı üzere toz kıvamında 
Sert ve iri tanecikli değil
Yumuşak kıvamda bir allık 
Sürerken tozutmuyor 
İçinde ışıltılar var gibi gözükse de mat bir allık

Renk
Pembe ve turuncu arası şeftali dediğimiz renkte 
Ambalajda duran renk , uygulamada birebir aynısını veriyor.

Kimlere uygundur ? 
Bu allık her cilt tipine uygundur 
Özellikle yağlı ciltlerde rahatlıkla kullanabilir 
İlerleyen saatlerde parlama vb. bir durum yaratmıyor .

Uygulama 
Doğru bir fırçayla ve özellikle açılı allık fırçasıyla sürüldüğü zaman çok güzel duruyor
Kısa bir zaman sonra uçup gitmiyor.
Makyaj oturdukça rengi dahada güzelleşiyor 


Ben kişisel fikrim olarak bu allık renginin esmerlerden çok beyaz tenlilere daha uygun olduğunu düşünüyorum.Yakışmayacağından değil ama çok koyu bir tende allığın renginin belli olmayacağı görüşündeyim ama bu yapıda allık arıyorsanız bir çok rengi mevut ki yanlış hatırlamıyorsam bu sıralar mac in online alışveriş sistemi açılıyor yani internet üzerinden de ürünlerinizi alabilirsiniz 

sevgiler :) 












2 yorum:

  1. Merhaba elida :)
    Farklı yapılarda olsalar da bitirişleri nefis olduğundan bu allıkla peachykeen arasındayım bir süredir, style çok güzel bir allık gerçekten :) güle güle kullan.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar :)
    Evet onuda kullanıyordum ama ne yazık ki kalıcılık olarak pek kalmadı yüzümde yapısından dolayı ama dediğin gibi bitişleri süperdi ..çok teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...