26 Nisan 2013 Cuma

MELİSSA ÇANTALAR !

Herkese mutlu cumalar :)

Kışın siyah ve kahverengi çanta kullanmaktan fena halde sıkılan ben önümüzde ki yaz için birazcık açık renkli çantalar aramaya başladım .Tabi evde geçen seneden gümüşler,neonlar havalarda uçuşsa da insan bazen tek renk düm düz bir çanta istiyor dolabında.

Özellikle senelerdir istediğim gibi bir beyaz çanta bulamamanın verdiği gıcıklıkla yine sağa sola bakınmaya devam ediyorum , yılmadım :)

Hem yaz aylarına uysun,hem biraz cıvık olsun,hem yaratıcı olsun vs. derken bilstorelarda şu meşhur şeker kokulu ayakkabıların markası Melissanın çantalarını gördüm dı dımmm yanlış alarm çünkü birazdan aşağıda göreceğiniz çantalar plaj çantalarıymış.

Sonra düşündüm bu sene pvc-şeffaflık modasından  dolayı zaten çantaların için fora ee ben bu çantayı alıp günlük kullansam ne olur diye ? Bence hiç bir şey olmaz :)

Sizde benim gibi bu çantaları görüp,muallakta kaldıysanız benden size cesaret , senelerce hasır,çiçekli böcekli çantaları elbiselerimizle,sandaletlerimizle kombinledik kimsede çıkıp ''ayyy canım bu plaj çantası '' demedi
di mi ? :))





4 yorum:

  1. Canım geçen yıl six pieces miydi neydi bi takı satan tükkan var ordan almıştım ben bunun mavisini çok çok ucuza :) O kadar para verme derim ;)Hatta instagramda etiketliyim seni fotosu vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa biliyorum o dükkanı bakıyım mutlaka evet o kadar para vermek işime gelmedi açıkçası şu an :) H&M dede gördüm ama pembesi vardı sadece çocuk reyonunda :)

      Sil
  2. ay nasıl sahane sarı olanları cok sevdım ben

    YanıtlaSil
  3. Bu çantayı nerede bulabilirim acaba

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...