24 Nisan 2013 Çarşamba

NE GİYDİM ? BAHAR KOMBİNLERİ : ASİMETRİK HIRKA !

Herkese günaydınlar ve güzel günler olsun inşallah :)

Pazartesi akşam üstünden beri bizimle olan güneş ara ara kararsa da artık bizi terk etmeyecek gibi duruyor.
Ben uzunca bir müddettir iç mekan / dış mekan sıcaklık değişimlerine dayanamadığım için montlar kabanlar yerine yağmurluklar veya kalın mont görevi gören hırkalarla yaşıyorum.

Tabi söz konusu geç gelen bahar olunca aldanıp,bolca üşüttüğümde oldu.
Bugünün kombini de rahat ve baharlık bir pazar gününde kullanıldı.
Bir jean,bir beyaz tshirt ve bir hırka ..
Bir insan pazar gününden başka ne ister dimi :)))

Hırka : Marks&Spencer  /  Tshirt : Oxxo  /  Jean : Zara  / Ayakkabı : Fornarina 







2 yorum:

  1. bu tarz asimetrik hırkalara bayılıyorum, ne kadar aradıysam bulamadım, zaten ben alana kadar yaz geldi :) bu arada çok yakışmış :) ben de beklerim acemi işi bloguma, makyajinkimyasi.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) bende alalı 1 sene den fazla oldu ama sonradan bende istediğim gibi bulamadım ,zaten dediğin gibi yaz geldi, estağfurullah niye acemi işi olsun gayette güzel yazılarınız var sevgiler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...