17 Nisan 2013 Çarşamba

NE GİYDİM ? BAHAR KOMBİNLERİ - GÖMLEK !

Herkese güzel günler

Geçtiğimiz hafta sonu önce hava temmuz modunda ertesi gün ekim modundaydı bu kafa karışıklığını önlemek ve ani hava değişikliklerine ayak uydurmak için içinize mutlaka tshirt giyiniz sayın takipçi :)

Pazar gün ki muallak hava durumundan dolayı bende bahar aylarında kurtarıcı olan gömlek tshirt ikilisini kullandım.Sade,rahat,pazarlık,spor bir kombin ...çok orjinal değil ama böyle günlerde kafa karışıklıklarını önleyebiliyor aklınızda bulunsun :)

Bu arada yaza hazırlık sürecinde saçlarımı kestirdim :) 3 senedir önü uzun arkası kısa modeli kullanıyordum uzatmak isteyince 1 sene boyunca hiç kestirmedim ama asimetrik görüntü yüzünden uzadıkça çirkinleşti model bu yüzden öndeki uzunlukları aldırarak hepsini bir boy yaptım .İyice uzayınca da seneler seneler sonra :P Kat attırırım diye düşündüm tabi yine delirip kısa kestirmessem :)




Gömlek : Marks&Spencer  / Tshirt : Oxxo  /  Jean : Zara  /  Çanta : Gucci  /  Saat : CK 



4 yorum:

  1. gomlek kullanımını her turlu sevıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım katılıyorum :)

      Sil
  2. çok ttalıısn...
    bende gömlek çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim =) Bende bu sıralar baya sever oldum valla :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...