29 Nisan 2013 Pazartesi

NE GİYDİM ? BAHAR KOMBİNLERİ : GÖMLEK-ESPADRİL !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Malum hafta sonları bol vakitli ve özenilmiş zamanlarda elimden geldiğince acemi işi ne giydim ? fotoğrafları çekmeye çalışıyorum .

Bu hafta sonu günlerdir ''ayy donduk,ayy yaz gelmedi vs. '' diyenlerin inadına inanılmaz sıcak bir hava vardı.Tabi geçen hafta hala ugg larla gezen insanlar olduğu için bu hafta bu sıcakla oldukça afalladık ki ben İzmir'li arkadaşların koyduğu instagram resimlerinde bir ara 43 dereceleri falan gördüm :)

Şahsen daha fazla dayanamayarak çorapları,montları,hırkaları attım ve tüm kışlıkları vakumlu poşetlerle önümüzde ki kış aylarına uğurladım.

Tabi gündüz yanan hava gece mevsim normallerine dönüyor ve serinlemeye başlıyor. Bende elimde mont,hırka vb. bir şey taşımayım diye capri kol , ince bir gömlek tercih ettim ve güneş battıktan sonra haksız çıkmadığımı anladım . Haydi çok konuştum sabah sabah sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum see u :)


Altım da ki pantolon geçen hafta içinde yeni bir seri olarak başladığım ''Acil Durum Alışverişleri 1 '' yazısında bahsettiğim siyah pantolon bknzzz 

Ben paçalarını beden-boy orantısından dolayı 3 parmak daha kestirdim ama sizin boyunuz 1,68 den uzunsa tadilata pek gerek kalmayacaktır. İnce bir kumaşı yok hafif dalgıç elbiseleri kumaşlarına benziyor o yüzdende kalıbı ve formu bozulmuyor , kendini dağıtmıyor tavsiye ederim.Keşke başka renkleri de olsaymış :) 

Artık Çorapları attık yuppiiiiii :) 


Yukarıda gördüğünüz çantayı zara da keşfettim bu rengi ve turuncusu vardı . Şu an kendisiyle aşk yaşıyorum ve aklım sürekli onda :) her yere takmak istiyorum ama biraz fazla parlıyor o yüzden böyle bir kombinle akşam gezmesinde kullandım .internet sitelerinde bulamadım ama belki bu hafta eklenir .

Böyle pozlar,çekimler falan yaptığıma bakmayın o esnada gribin dibine vurmuş durumdaydım halada öyleyim ne yazık ki ama sadece 1,5 günden faydalandığım hafta sonumu yatak döşek geçirmek istemedim , bu sıralar öksürüklü soğuk algınlığı modaymış sizde dikkat edin ben yandım siz yanmayın :) 

Bir sonra ki ne giydim ? yazısında görüşmek dileğiyle içimden bir ses bunun son baharlık kombin olduğunu ve artık yaz kombinlerine geçiş yapacağımızı söylüyor :) 


Gömlek : Yeşilköy Çarşamba pazarı ( geçen senelerde ) 
Pantolon : Mango ( yeni sezon )
Çanta : Zara 
Ayakkabı / Espardil : Chanel
Saat : Fossil / Boyner 




10 yorum:

  1. acıl kombınler can kurtarrrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aynen canım yoksa mevsim geçişlerinde kafayı yiyiyoruz

      Sil
  2. bu espadrillerin fiyatını yazmanızda bir sakınca var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan yazmasam daha iyi olur isterseniz mail atabilirim :)

      Sil
    2. blogumda herhangi bir yere yorum olarak bırakablirsiniz, yorum panelinden ulaşırım ben de :)

      Sil
    3. Blogunuzda ki iletişim bölümünden yazdım, bilgilerinize :)

      Sil
  3. teşekkür ederim şu an gördüm :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...