12 Nisan 2013 Cuma

SACHANE.COM ALIŞVERİŞİ !

Herkese güzel günler

Geçen aylarda kullandığım ve çok memnun kaldığım kerastase nutritive bain satin bahsetmiştim size.Beğenimin anlık değil kalıcı olacağını ben bile tahmin etmezdim ama ilk defa saç yapıma uygun,saçlarımı yumuşacık yapan,parlatan,iyileştirdiğini farkettiğim bir şampuan kullanıyorum.

Şampuanı kuaförümden ilk defa alırken 250 ve 500 ml lik şişelerinin olduğunu fiyat olarak 500 ml nin daha uyguna geldiğini söylemişti ama ilk defa kullanacağım bir ürün için koca bir şişe almak istemedim.

İlk şişe bitip çok memnun kalınca tekrar gittiğimde 500 ml liklerin yılbaşı vb. kampanya dönemine özel olarak satışa sunulduğunu pek kalmadığını ve her zaman bulamayacağımı söylediler.

Bende ne zamandır twitter da dikkatimi çeken ve satışa sunduğu markalarla çok iddialı olan sachane.com a bir bakıp şansımı deneyeyim dedim  ve bingo ne zamandır aradığım 500 ml lik şişe ellerinde mevcut.


Siparişi akşamüstü gibi verdim 24 saat dolmadan sabah eve ulaşmıştı.Hatta eğer ihtiyacım olsaydı eminim kendimi mali olarak batırabilirdim  çünkü sachane.com da kuafördeki satış amaçlı konuşmalara maruz kalmadan bir sürü popüler markanın ürünlerini bulmanız mümkün ki aralarından çok merak edip mutlaka kullanmak istediğim ürünler var.


Kerastase,milk shake,paul mitchell,loreal,wella,matrix,goldwell,davines,tigi vb. daha bir sürü marka var bünyelerinde sadece şampuan değil , bakım kremleri,boyalar,serumlar,düzleştirici,maşa gibi saç ekipmanlarını taksit imkanlarıyla almanız mümkün.

Eve gelen pakete annem benden önce davranıp açıp, fotoğraflamama fırsat vermediği için sizi site görselleriyle baş başa bırakacağım ama annemden gelen bilgiye göre çok özenli bir şekilde,ürünün patlamaması için güzelce korumaya alınarak paketlenmiş

Bundan sonra saç bakım ürünlerim için bu siteyi kullanacağım sanırım.Hepinize tavsiye ederim. :) 


( görseller : sachane.com dan alınmıştır. ) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...