5 Nisan 2013 Cuma

VANİLYA CLUB 2013 NİSAN KUTUSU !

Herkese merhaba :)
Yine yeni bir ay ve yine bir vanilya club kutusu :) Bazen üyeliğimi dondurayım diyorum ama sanırım müptela oldum kutuya zaman zaman sevmediğim aylarda oluyor ama yinede damarlarında merak ve alıp kullanma isteği olan bir insan olarak yine yeniliyorum onlara :) Artık ne olduğunu anlatmıyorum ezberlemişsinizdir direk görsellere geçiyorum :) Buyrunuz ;)

Bu ayın kutu rengi değişmiş gözümden kaçmadı :) Şık olmuş ..siyah en sevdiğim renktir :) Ve içinden ilk aylarda ki kutularda çıkmayan veya ara ara çıkan vanilya club dergisi ..içerisinde gelen ürünle ve markaları hakkında detaylı bilgiler var okumakta fayda var , hemen atmayın :) 


Kutu bu ay baya ağır geldi bana :) Dolu dolu her telden bir kutu olmuş yiyecek,içecek,sürecek,koklayacak ne ararsanız var :) Bende güzel olmuş detaylar birazdan aşağıda :)

Yukarıda kiler versace parfümlerin içerikleri ama nedense ben fotoğraflamayı unutmuşum idare edin  :) 

Ofra markasının eyelinerı ev eyeliner kaynadığı için sanki kaç kalemi gelse daha bir mutlu olabilirdim ama yapısını,yumuşaklığını ve renginin netliğini beğendim.





Davines şampuan ; bu markayı ben daha önce duymamıştım ya da dikkat etmemişimdir gördüysem.Profösyonel bir markaya benziyor ..özellikle saç ve saç derisi sağlığı üzerine yoğunlaşan ürünleri var ..gelen ürün hangi türlere uygun daha incelemedim ama eğer kaşıntı,kuruluk,egzama vb. gibi şeyler için kullanılıyorsa eminim çok işime yarayacaktır.




Lancaster ..cilt bakım serilerini ben daha önce kullandım ..yağlı ciltlere uygun mavi bir tonikti kullandığım ama baya memnun kalmıştım.Tabi yine gelen ürün cilt tipinize uygun değilse ona göre değerlendirme yapmayın .



La Cremere peeling ..şişeyi ilk gördüğümde yanında ki kaşıkla ağzıma tadasım geldi valla :) rengi o kadar güzel ki ağız sulandırıyor.5 farklı çeşidi varmış ..peeling ürünlerini çok severim o yüzden bu ayın gözde ürünü ilan ediyorum şu şişeyi :) 




La casa de los aromas  ( brezilya dizisi değildir hahaha ) adlı askılı dolap kokusu ...daha öncede gelmişti aynı üründen çok beğenmiştim ve 2-3 ay dayandığı için bitmişti ve almayı düşünüyordum ..iyi denk geldi ..

-Bazı kutularda the lift maske çıkmış sanırım ..bende yok daha önce geldiği için biliyorum hatta kırışık kapatma,gerginlik konularında o kadar iddialılar ki gerçekten kendilerini kanıtladılar ..ben maskeyi yaptıktan 5 dak . sonra bana bir şey oluyor biri yüzümü sıkıştırıyor diye şoka girmiştim hahaha o kadar gergin yani ama bence belirli yaş üstünün kullanması daha mantıklı ve etkili olur :) 


Bu sıralar her yerden bir gevrek ve çay çıkıyor :) Yaz üzeri atağa kalktılar  ..klasik  special k yı zaten biliyorum ama beyaz çayı oldukça merak ettim :) 

İşte bu ayda bu kadar ..see u :) 












6 yorum:

  1. benim kutum da geldi ama rengi kılasik vanilya renginde.. içeriği de azıcık farklı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleymiş bende bazı bloglar da farkettim maske falan var sanırım diğer kutuda ..

      Sil
  2. hepsi çok güzel görünüyor cnm güle güle kullan :) vanilya club hakkında bilgi verebilir misin?
    hgkgunlukleri@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen mail atıyorum :)

      Sil
  3. benim kutum biraz daha farklıydı, tanıttım hatta bloğumda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyleymiş diğer bloglar da gördüm :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...