5 Mayıs 2013 Pazar

5 MAYIS ! 05.05



Bugün pazar normalde pek yazı girmiyorum pazar günleri..kendime ve size tatil veriyorum :)
ama bu yazı aylar öncesinden yazıldı dersem inanır mısınız ? günler , haftalar değil aylar öncesinden ...
peki neden ?
Çünkü 2009 yılından beri bugün benim için çok özel ve güzel bir gündür
Elbette ki sebebi var ama çokta deşmeye gerek yok ...
Hani bazen diyorum ya içimde biriktirdiğim,kimseye söyleyemediğim şeyleri zaman zaman patlatıp buraya yazıyorum diye heh işte bugünde o yazılardan biri olacak ilerleyen satırlarda ...

Hani bazı insanlar vardır hayatınızda onlara karşı beslediğiniz şey sevgi değil başka bir şeydir , burnu kanasa ateşe verirsiniz şehri , onun oturduğu semtte bir kaza,yangın haberi okusanız kalbiniz yerinden çıkar,pijamalarla sokağa atmak istersiniz kendinizi,düşündüğünüz de burnunuzun direği sızlar ..bilmezsiniz nerede , nasıl olduğunu ama aslında bir o kadar yakındır ..size dünya üzerinde yapılabilecek en büyük şerefsizliği yapmıştır ama öyle bir kredisi vardır ki hayatınızda yinede dolmamıştır vadesi ...

Saf derler size,salak derler,azcık daha ileri gidip ''aptalsın kızım sen'' diye söylenip dururlar çoğunlukla
Pişman olacaksın derler , o kim ki derler ama hiç birini duymazsınız ..

Bilirsiniz ne olup bittiğini ama salağa yatmak da krediye dahildir birileri için ...hee öyle 2-3 kişiye verilmez bu kredi ..hayatınızda sadece 1 kişiye verirsiniz hemde geri ödemesiz ...

Sonrakilere verdiğiniz değerdir,sevgidir,kıymettir ama böylesi değildir...ben bu hakkımı bir kişide kullandım..pişman mıyım asla ? Kötü günler yaşadım , kara bulutların altında dolaştım , beyin kanaması geçirmeye ramak kalana kadar ağladım .. ama bu kadar kötülüğün içinde ben hayatımda yaşadığım en güzel günleri,gezmeleri,gözümden yaş gelinceye kadar gülmeleri,eğlenmeleri yüzümü yaştan değil tebessümden kırıştıracak her şeyi de bu zamanda yaşadım ..

Şimdi pişman olsam ..nankörlük , bencillik olmaz mı bunun adı sadece evlilikler mi iyi günde kötü günde olan,o bordo renkli cüzdan mı lazım , bu yemin için ?

Bugün hayatın hem beyazını hem siyahını bana yaşatıp , öğrenmemi sağlayan birinin doğum günü ...
Belki bu yazımı okur bir gün
Kim bilir ?
İyi ki doğdun eski dost !
İyi ki varsın !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...