2 Mayıs 2013 Perşembe

ACİL DURUM ALIŞVERİŞLERİ 2 ! ZARA - BERSHKA

Herkese merhabalar

Geçen hafta perşembe günü başladığım ''ACİL DURUM ALIŞVERİŞLERİ'' dizisine bu perşembe de devam ediyorum. İlk yazısı okumak için aşağıda ki yazıya tıklamanız yeterlidir .

Acil durum alışverişleri 1 - Mango / Veromoda 



Hem sezonun trend parçalarını tanıtmak hemde örnek kombinler göstermek adına sizlerle paylaşmaktan zevk aldığım belirli parçalar ruh halime göre birleştirilmiş ürünlerdir :) .

Bu hafta yine şık ama rahat bir yemek , konser , parti , kutlama vb. istediğiniz yere giyebileceğiniz bir kombin yaptım .Ben şık olması açısından gümüş bir topuklu ayakkabı kullandım ama gümüş bir supergayla veya babetle bile rahatlıkla giyebileceğiniz bir derleme oldu.

ANA PARÇA : JEAN - ZARA :
Hepimizin dolabında mutlaka var olan jeanler gidiceğimiz yere göre kombinlemesi en kolay parçalardır.İster topuklu ayakkabı,ister babet,ister sandalet,ister spor ayakkabıyla rahatça kullanılabilir.Skinny jeanler ise genelde biraz daha şık kombinler için kullanılabilir bence .Ben bu jeani bayadır arıyorum ama ne yazık ki daha bulamadım :(


ATLET BLUZ : ZARA 
Herkes de var olan olmasa bile çok rahatlıkla bulunan beyaz bir atlet . Ben aşağıda ki asimetrikliğinden dolayı  beğendim ama çok makul fiyata ve her rengini H&M dede bulabilirsiniz. Yukarıda jeanin üzerine bu atleti geçirdiniz ama hala bir şeyler eksik di mi ? 



YELEK - ZARA 
Yukarıda ki kombini salaş buldunuz di mi ? o zaman üzerine benim en çok sevdiğim sezon trendlerinden biri olan bir yelek geçirelim hem biraz resmi hemde derli toplu olalım :) Ben bu yeleğin birazcık benzerinin siyahını almıştım hatırlamak ve incemek için tıklayalım 


GÜMÜŞ AYAKKABI - BERSHKA 
Ben çoğunuz gibi gümüş ve beyaz ikilisine bayılırım .Hazır paçalarımız kısayken bu kombinin altına kendini gösteren güzel bir gümüş ayakkabı ekleyeyim dedim ve bershkada çok makul bir fiyata buldum.


İşte bu kadar yukarı da sıraladığım ürünlerden çoğu ve benzerleri mutlaka dolabınızda biryerlerde vardır illa gümüş-beyaz olmazda siyah-beyaz olur yani seçim size kalmış .tabi çanta ve makyajda ellerinizden öper bir sonra ki acil durumda görüşmek üzere :) 








2 yorum:

  1. ayakkabı n1 :)en kısa zamanda bakıyorum bershkaya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende internet sitelerinde buldum en kısa zamanda mağaza mağaza dolaşıp arayacağım :) İnşallah buluruz :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...