16 Mayıs 2013 Perşembe

ACİL DURUM ALIŞVERİŞLERİ 4 ! FLORAL DESENLER !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Yine bir acil durum alışverişi yazısıyla sizlerleyim sevgili takipçi ..Zaman zaman acil durum gezmeleri,planları sonucu dolap karşısında çakılı kaldığımız anlara yardımcı olacak olan bu yazı serim sayesinde ben bile dolabı yeniledim :)

ACİL DURUM ALIŞVERİŞLERİ 1 MANGO-VEROMODA
ACİL DURUM ALIŞVERİŞLERİ 2 ZARA-BERSHKA
ACİL DURUM ALIŞVERİŞLERİ 3 CEKETLER

Şaka bir yana amaç hem acil durumlarda şık olmak hemde sezon trendlerini yakından takip etmek olunca dolapları boşa doldurmayalım diye bende 1-2 haftadır size kombin olarak değilde sizin yaratıcılığınıza bıraktığım desen ve kullanışlı parça tavsiyesinde bulunmak istedim .


Bu haftanın konusu ; Floral desen ..yani halk arasında çiçekli-böcekli diye tabir ettiğimiz desende ki parçalar..parçalar diyorum çünkü pantolon,etek,elbise,gömlek vb. aklınıza ne gelirse bu desende bir şeyler bulmanız mümkün


Tabi tek parça bir elbise olarak kullanacağınız gibi,jeanlerin üzerine ceket olarak veya şortun üzerine bir bluz olarak ya da bir kalem etek olarak tercih edebilirsiniz.

Baştan ayağa aynı renk ve desen giymek bu sezon moda olsa da floral desen biraz göz yoran cinsten o yüzden eğer bir pantolon ya da etek giyecekseniz üzerinize dümdüz bir basic tshirt giymenizi tavsiye ediyorum :) Genelde bu desende ki en beğendiğim modeller yine zarada karşıma çıktı ama şu an her markada bu tarz parçalar bulmanız mümkün diyerek sizi örnek görsellerle baş başa bırakıyorum :)













4 yorum:

  1. floral desende geçen sene aldığım bir pantolonum var ama bir de koyu renklerde alayım diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim aradığımda koyu üzerine çiçekli desenli bişeyler ama ne yazık ki o tonlarda çok fazla seçenek yok

      Sil
    2. eğer istanbulda oturuyorsan kadıköy çilek sokağa bakmanı öneririm her renk ve desen var.. koyu kot rengi üzerine gördüm ben geçen hafta ondan bakıcam..

      Sil
    3. İstanbulda oturuyorum ama kadıköy bana şehrin öbür ucu :) ama çok saol yolum düşerse mutlaka bakacağım

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...