6 Mayıs 2013 Pazartesi

BERSHKA'NIN MEŞHUR MESAJ İÇERİKLİ ÇANTALARI !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Son bir aydır instagramda,twitterda,bloglarda ki ne giydim ? postlarında bolca gördüğümüz ,üzerinde kısa ve öz mesajlar bulunan çantalar dikkatinizi çekmiştir sanırım .

Bershka'nın yeni sezonunda bulunan bu çantlar hem üzerinde ki mesajlardan hemde renk ve modellerinden dolayı oldukça beğenildi.

Kısa bir müddet önce bende alayım bir tane diyerek mağazaya girdim,çıktım,girdim,çıktım almadan geri geldim ama bir iki gün sonra pişman olup geri gideceğimden çok emindim ki  aynen de dediğim gibi oldu .Bu hafta sonu kararsız bir seçimle zinciri bozmayarak meşhur pembe olanını aldım ama aklım siyah renginde de kalmadı değil .


Bu çantalardan sıkıldım,amann herkes aldı ben alman diyerek asilik yapmayın çünkü her zaman kullanamam dediğim bu çantayı yanımdan ayırmıyorum çünkü normal çantalarım içerisine ne aldıysa buda aynen aldı ki ben bavul modeli gezerim :)ayrıca rengi zıt kombinlerle bile beklediğimden hoş durdu ki önümüz yaz sahilde,tatilde,plajda,park da çok rahat kullanırsınız bir çantaya bu kadar övgü yeter bence :) Sizi görsellerle baş başa bırakıyorum :)










4 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım.Ben de bakacağım mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım :)Mutlaka bak bunlar olmasa bir bershkada bu sezon güzel çantalar var

      Sil
  2. Cooookkkk güzel gule gule kullan :) fiyati nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) fiyatına buradan bakabilirsiniz http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkatr/en/bershka/167506/2248013/Text%2Bdetail%2Bclutch%2Bbag/663 sevgiler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...