20 Mayıs 2013 Pazartesi

BİODERMA SEBİUM MAT NEMLENDİRİCİ KREM !

Herkese güzel günler ve iyi haftalar :)

Bu hafta size ne zamandır anlatmak istediğim ama bir türlü kısmet olmayan ve havaların ısınıp,nemlenmesiyle yağlı ciltlerin işine yarayacak bir kremden bahsetmek istiyorum.

Malum nem,rutubet,havasızlık vb. durumlar yağlı ciltlerin fazlasıyla düşmanı olduğu gibi , normal bir ciltte bile zaman zaman tepki gösterebiliyor.Ben aylar önce nedenini bilemediğim ve doktorunda genel cilt yağından kaynakladığını söylediği bir sivilce furyasına yakalanmıştım ki doğru bir teşhis olduğunu düşünmesem de verdiği şeyleri özenli bir şekilde kullanmaya gayret ettim .

Yıkama jeli ve kurutucu bir ilaç dışında  ciltte ki yağı kurutmak ve cildi matlaştırmak üzere bana verdiği ürünlerden biride Biodermanın mat nemlendiricisiydi. Bende arada fireler versem de aylardır düzenli bir şekilde kullandığım ve gerçekten işe yaradığını düşündüğüm bu ürünü sizinle paylaşmak istedim buyurun yorumlara :)


*Bioderma Sebium Mat ; Matlaştırıcı bir nemlendirici.
*Markanın yeşil renkli ürünleri yağlı ciltler için uygun diğer cilt tipleri serisi için mutlaka araştırıp alın.
*Genelde sadece sabah cildi iyice temizledikten sonra sürülmesi söyleniyor ki gün içinde ki yağ salgısını azaltsın diye
*Çok ince yapılı ve yağ içermeyen bir ürün 
*Gerçekten yağlı ciltlerin kullanması lazım çünkü karma bir cildi bile kurutabileceğini düşünüyorum.



*Sürüldükten 3-5 saniye sonra hiç bir yapışkanlık veya ıslaklık hissi yaşamıyorsunuz hemen emiliyor.

*Makyajın altına rahatlıkla sürebiliyorsunuz , çok kolay emildiği için en fazla 1-2 dk beklemeniz yeterli oluyor.
*Ben genelde makyaj altına kullanıyorum ve ne zaman bu ürünü kullanıp makyaj yapsam hiç bir parlama yaşamıyorum cildimde.

*Şişesi 40 ml her gün kullanılsa bile uzunca bir müddet gidiyor.
*Gerçekten yağlı bir cildiniz varsa mutlaka tavsiye ediyorum hatta aynı serinin yıkama jelini ve meşhur h2o sunu kullanmanız dahada etkili olacaktır ama yinede bu ürün tek başına gayet başarılı.
*Bay-Bayan fark etmediği için beylerde her hangi bir eczaneden bu ürünü alabilirler ama benim gibi şehrin göbeğinde Aspirin,vermidon ve yara bandından başka bir şey satmayan eczaneye denk gelmezlerse haha :) 





Aslında Biorderma markası içinde bir iki yorum yapmak istiyorum malum biz bayanlar kozmetik içerikli markalardan piyasaya sürülen cilt bakım ürünlerine para döküp kendi kendimizi tatmin etmeyi çok severiz tabi ki o tarz markaların da aralarından çok iyileri var fakat fiyat ve ürün içeriği olarak bakarsak şu an en sevdiğim markalardan biri biorderma.
Bioderma markası son dönemlerde eczanelerde satılan fakat her cilt tipine uygun etkili ve hesaplı ürünleri olan bir marka eğer şu ana kadar hiç bir ürününü kullanmadıysanız mutlaka deneyin derim !  






9 yorum:

  1. Biodermanin tum urunlerini begeniyorum buda guzele benziyor gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu sıralar çok beğeniyorum tüm ürünlerini , eskidende bilirdim bu markayı ama nedense son zamanlarda atağa kalkı parasının hakkını veriyor tabiri caizse tabi doğru tercih yaparsak :) Çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Bende çok merak ediyorum bu kremi.Yaz aylarında denemek istiyorum mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim mutlaka..zaman zaman hava değişikliklerinden bir şey anlamadım ama makyaj yapınca farkı daha iyi anladım :)

      Sil
  3. Ben bıonem kullanıyorum. Biota tarafından yeni çıkmış. Cildimin nem seviyesini inanılmaz derecede düzellti. özellikle kokusu ise mükemmel tamamen çiçek özü
    Yüz ve vücut için her cilt tipinine özel ürünleri var ve hepsi muhteşem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemleç bir ilgili pek bir problemim yok benim ( ya da ben öyle zannediiyorum :) ) ama ben bütün ürünlerini seviyorum.Kozmetik içerikli olmaması da bence tercih sebebi şu ana kadar kullanıp da memnun kalmadığım hiç bir ürün olmadı dediğiniz gibi muhteşem :)

      Sil
  4. bence iyi bir nemlendirici kullanmak lazım. Ben deBıota tarafından yeni üretilen Bıonem kullanıyorum. Kokusu ve nemlendirme özellikiği bir harika , elma, orkide çiçeklerinin özü gibi seçenekleri ve her cilttipine uygun ürünleri var hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  5. ayyy evet süper bir ürün Bionem bende çok memnunum. kullanıp ta memnun olanları görünce ürüne daha çok güveniyorum.

    YanıtlaSil
  6. ayyy evet süper bir ürün Bionem bende çok memnunum. kullanıp ta memnun olanları görünce ürüne daha çok güveniyorum.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...