27 Mayıs 2013 Pazartesi

BLOG SATIŞINDA YENİ ÜRÜNLER VAR !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Sabah sabah daha gözümün çapağı gitmeden blog satışı için açtığım diğer kardeş bloguma yeni ürünler ekledim ve seveceğinizi düşündüğüm için hemen sizinle paylaşmak istedim .
Hem yeni ürünleri paylaşmak hemde bir kaç duyuru yapmak istiyorum sizlere ;

*Blog satışında fiyatlarım diğer satış bloglarına göre yüksek gözükebilirdi bunun nedeni hem ürünlerin çoğunun hiç kullanılmamış olması hemde kargo ücretinin benim tarafımdan karşılanmasıydı.
*Yeni ürünlerle birlikte fiyatlar daha makul bir şekilde belirlenerek 20 tl ve altı ürün satışlarında kargo alıcıya aittir.
*Ürünler hiç kullanılmamış olsa bile el değiştirdiği için 2. el konumuna giriyor malum bu yüzden alınan ürünün iadesini kabul edemiyorum üzgünüm.

Şu ana kadar benimle alışveriş içerisinde bulunan herkese de anlayış,sevgi,saygı içerisinde ki iletişimimiz için çok teşekkür ediyorum :)






Yeni ürünlere gelirsek ; Bath and Body works sprey-krem
                                   Jimmy Choo vücut kremi
                                   Tırnak süsü
                                   Çatlayan oje seti
                                   Flormar havyar manikür kiti
                                   Sephora concealer fırçası
                                   Bourjois Healtly mix kapatıcı
                                   Flormar kapatıcı paleti
                                 
                                 

Herkesi beklerim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...