30 Mayıs 2013 Perşembe

ERBORİAN BB GÖZ ALTI KREMİ / KAPATICISI !

Herkese merhabalar

Hafta başında çok beğenerek aldığım,sadece sephoralarda satılan Erborian adlı cc kremden bahsetmiştim size ve kombine kullanmak adına yine çok merak ettiğim Erborian bb göz altı kremini de aldığımı söylemiştim.

Haydaa yüzü geçtik , şimdi gözlere mi alfabetik kremler çıktı dediğinizi duyar gibiyim :) çokta haklısınız ama ne kadar sıkılsak da oldukça da meraklanıyoruz.

Bildiğim kadarıyla gözle ilgili tek bb kremi bulunan marka ''erborian'' tabi bu konuda markalara yetişmek mümkün olmadığı için biz bu yazıyı okurken belkide çoktan başka bir markanın göz altı bb kremi piyasaya çıkmıştır :)


Gelelim kremin genel özelliklerine ve benim görüşlerime ;

-Öncelikle şunu belirteyim bu krem direk  kozmetik amaçlı bir krem değil
-Evet bb krem olduğu için renkli bir yapıya sahip
-Kapatmaktan çok nemlendirmeyi ve bakım yapmayı hedeflediği için ''benim göz altlarım çok mor ama kapatmadı''demeyelim.
-Yapısı çok hafif,sürerken hissetmiyorsunuz ve özel bir çaba sarfetmiyorsunuz.
-Ben ilk uygulamada minnacık bir damlayı yaymaya kalktım ve o damlanın çok fazla geldiğini farkettim yani minimum kullanım yeterli oluyor.
-Benim cildim yağlı ve doğal olarak gün içinde havada ki nemden göz kapaklarım ve altlarım da nasibini alıyor yağlanma,ağırlık vb. hiç bir belirti yaşamadım aksine inanılmaz canlı ve nemli,yumuşacık göz altlarım oldu.
-Kapatıcılığı benim için yeterli ama gerçekten kapatıcı ihtiyacınız varsa altına rutin kullandığınız ürünü sürebilirsiniz
-Ben hem bb krem , hem kapatıcı içerikli hemde bakım özellikli olduğu için tercih ettim bu ürünü ve bu yüzden başlığa ne yazacağımı bilemedim ama markanın açıklaması tabi ki de göz bakım kremi bunu unutmayalım :)
-İçeriğine gelirsek ; içinde semizotu var . Semizotunun antioksidan özelliği olduğu için ürün fazlasıyla öneriliyor ve tabi yazın hatta kışın bile aranılan en büyük özelliği ; SPF 25








Ürün sadece sephoralarda satılıyor bilgilerinize 


2 yorum:

  1. spf 25 olması cok hosuma gitti. fiyatı ne kadardı acaba bu kapatıcının :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Ne yazık ki tam fiyatı hatırlamıyorum ama 80-90 tl civarıydı sanırım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...