27 Mayıs 2013 Pazartesi

ERBORİAN CC KREM !

Herkese güzel günler

Geçtiğimiz haftalar da bb kremleri kapatıcılık ve bakım açısından sollayan cc kremlerin piyasaya çıktığını duyurmuştum ki bu durum o kadar hızlı gelişti ki dd kremler bile çıkmaya başladı.

İlk piyasaya çıkan bb kremlerin acemi formülleri ve benim gibi yağlı ciltlerin bilinçsiz alışverişlerinden dolayı pek bana göre olmadığını düşünmüştüm ama sonradan garnier'in ikinci kez ( ince tüp ) piyasaya sürdüğü bb kremden çok memnun kalmıştım.

Geçenlerde sephoraya gittiğimde sadece kendilerinde satılan bir cc kremi bolca övdükleri için çok merak ederek ve madem bu kadar etkili ve pahada yüksek , denemem için minik bir kap içine testerını istedim çünkü ne kadar el üstünde deneyip beğensem de ciltte denemeden emin olunmuyor.


O minik kapta ki ürün bana 3-4 kullanım kadar eşlik etti ve gerçekten memnun kalıp, zaman zaman twitter,instagram vb. yerlerden de size önerdim ve sonunda orjinal boyunu baya arayarak buldum çünkü çoğu sephora mağazasında tükenmiş durumdalar :)


Gelelim genel yorumlara ;

*Ürün uzun bir tüpte satılıyor.
*Tüpten önce beyaz bir krem çıkıyor ( şaşırmayınız :) ) kremi sürdüğünüz anda içerisinde ki pigmentler patlayarak cildinizle bütünleşiyor
*Ürün tek tip yani esmerim , beyazım hangi no olur derdi yok
*Siz hangi renkseniz sürdüğünüzde krem o renge dönüşüyor
*Ben fırçayla sürüyorum , daha güzel gözüktüğünü ve iyi yayıldığını düşünüyorum.
*Kapatıcılığı bb kremlere göre daha yüksek,hatta çok iyi
*Spf 45 güneş koruması var eminim çoğunuz bu sebepten dolayı bu ürünü daha çok seversiniz
*Krem kendinden ışıltılı ama öyle pırıl pırıl yapmıyor cildinizi güzel bir şekilde aydınlatıyor.
*Yazın fondötenler yerine bu tarz ürünlerin kullanılmasını tavsiye ederim hem hafif hemde güneş korumalı
*Gelelim benim için en önemli özelliğine ; yağlı bir cildim olduğu için pek ümitli değildim ama yağlandırma ve parlama yapmadı , ilerleyen zamanlarda cildimde ağırlık,kusma yapmadı dediğim gibi içinde kendinden hafif bir ışıltısı var ama bu kesinlikle yağlı bir görüntü vermiyor .
*Hatta çok kuru ciltler için öneriyim mi çok düşündüm ama rutin bakımla birlikte sürdüğünüz nemlendirici üzerine sürerseniz daha iyi olur .





Yukarıda ki resimlerde sadece parlaklığı anlaşılsa da aşağıda ki mendilde yapısını anlayabilirsiniz.


Ben sıcak ve nemli havaların gelmesiyle kışın kullandığım fondötenimi kaldırdım ve bu ürünü kullanıyorum.
Sadece sephoralarda satıldığını belirtiyim.
Bu sıralar almak isterseniz bulamayabilirsiniz çünkü çok talep olduğu için sorduğum 4 sephora mağazasında bulamadım ve başka bir subelerinde son kalan ürünü aldım .

Aynı markanın bb göz kremini ( ilk resim ) bir arkadaşım deneme amaçlı sürmüştü ve aydınlatmasına hayran kalmıştık.Kombin kullanmak adına onuda aldım ama daha randımanlı bir şekilde kullanmadım ilerleyen günlerde onuda detaylı bir şekilde anlatacağım sizlere takipte kalın :)


9 yorum:

  1. ben hiç görmedim bunu sephorada peki fiyatı nedir??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hiç görmemiştim ama son 2 aydır her girdiğim sephorada onu anlattılar mutlaka deneyin diye :) fiyatı 100tlden biraz fazla ...fiyat olarak çok ama yağlı ciltlere etkili ürün bulmak çok zor oluyor :(

      Sil
  2. Yuksek gunes korumasi olmasi cok iyiymis guzel bir urun gule gule kullan cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ayı ayrı ürün kullanmaya üşendiğim için tek bir ürünle bu yazı kapattım :)

      Sil
  3. yağlı ciltli olup ürün bulmakta zorlanan bb krem aşığı ben bu ccye bakmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka tavsiye ederim tabi ki ciltten cilde fark etse de denemekte fayda var :)

      Sil
  4. Bu urunu bende kullaniyorum ama henuz bi onarici ozelligini gormedim umarim ilerleyen zamanlarda görürüm

    YanıtlaSil
  5. Bu urunu bende kullaniyorum ama henuz bi onarici ozelligini gormedim umarim ilerleyen zamanlarda görürüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onarıcı özelliğinden çok aydınlatma ve renk düzenleme gibi faydasını gördüm ama cildime çok iyi geliyor.Umarım sizde en kısa zamanda faydalarını görürsünüz
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...