30 Mayıs 2013 Perşembe

GÜNÜN ŞARKISI PEK BİR MANİDAR !

Bir dönem her hafta yapmaya çalıştığım ''günün şarkısı'' başlıklı paylaşımlarıma kör olacasıca anılar,hatırlar yüzünden ne zamandır ara vermiştim çünkü aklıma bir şeyler gelmesin etkilenmeyim diye uzunca bir müddet türkçe müzik dinlemiyordum
''ee nolcak canım ingilizcede de etkilenirsin '' dediğinizi duydum :)
Yok işte onunda çözümünü buldum , hiç bilmediğim , hiç duymadığım dillerde hatta sözsüz , bas gücü yüksek şarkılar bir numaram oldu :)
İstanbul trafiğinde son ses Rnb şarkılar dinleyip ağlayan bir tip görürseniz o benim bilin yani :)
Yukarıda ki taktikler sayesinde bir müddet rahattım ta ki aşağıda ki şarkıyı ''yalan dünya'' dizisinde duyana kadar.Akustik havada , fazla yormayan ama insanı olduğu yere çakılı bırakan soft şarkıları çok severim :)
Buda onlardan biri ...
Herkese güzel günler ...
Yine bir yerlere itafen ...;)



İçimde bir umut , bir umut
Nasıl şey bir hatırla , bir unut ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...