29 Mayıs 2013 Çarşamba

HAFTANIN OJESİ : FLORMAR MATTE M04

Herkese mutlu,güzel günler

Ne zamandır haftanın ojesi postu yapmıyordum çünkü sürekli aynı renk ojeleri kullandığım için pek bir anlamı olmuyordu.Kışın bordo ve kırmızıyı ne kadar sevsem de  yaz gelince herkes o kadar renkleniyor ki ben bile tepkisiz kalamıyorum :)

Parmak yapısından,tırnak güzelliğinden ziyade ki blogger arkadaşlarımızdan inanılmaz güzel elleri olan kişiler var sözüm meclisten dışarı çok renkli ojeleri ben ne yazık ki uzun tırnaklarda kendime yakıştıramıyorum çok iddalı geliyor gözüme :) O yüzden hafta sonu upuzun tırnaklarımı keserek ne zamandır denemek istediğim flormar matte serisinden m04 noyu yani mint yeşilini denedim :)



-Yapısı mat ve biraz koyu 
-Koyu kıvamda olduğu içinde sürerken özen ve dikkat istiyor
-Güzel sürerseniz tek kat yeterli oluyor ama ben elimi dolaba çarpıp bazılarını bozduğum için rütuşlar için 2. katı geçtim ama renk açısından hiç bir değişim olmadı.
-Biraz fosforlu bir duruşu var bence 
-Parlak yapılılarına nazaran ben mat yapıyı daha çok sevdim.
-Evdekilerin tepkilerine inat hala silmedim :) 
-Yaz rengi oje ne renk olur ? derseniz size bunu öneririm ;) 





4 yorum:

  1. Cok guzelmis gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba...

    Blogunuzu yeni kesfettim... Hosuma gitti izlemeye aldim.

    Basarilarinizin devamini beklerim.

    Bana buyrun gelin sevinirim...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...