22 Mayıs 2013 Çarşamba

MAC ONLİNE ALIŞVERİŞİNİN PERDE ARKASI !

Herkese merhabalar ve güzel günler

Bir kaç gün önce instagramda ve twitterda bir kutu gösterip gizem yaratmıştım ya kendi kendime :) heh işte o kutunun içindekileri size tek tek anlatıyorum bugün .:)

Mac'in geçtiğimiz ay açılan online alışveriş sistemini o dönemde pek bir ihtiyacım olmadığı için test edememiştim ama bende bu duruma sizin gibi fazlasıyla sevinenlerdenim.

Geçtiğimiz hafta Rihannanın kullandığı kırmızı rujdan esinlenerek üretilen ve üzerinde kendi rihannanın imzası olan kan kırmızı ''Riri woo'' ( riri rihanna'nın lakabı )  adlı mat rujun piyasaya çıktığını duyurduklarında kendimi 1 gün frenlesemde gerek sizlerin gerekse sosyal medyanın baskısına daha fazla dayanamayarak kendimi mac'in sitesinde gezinirken buldum. Aslında aklımı çelen başka şeyler olsa da ne zamandır istediğim ve gerçekten etkili olduğunu bir arkadaşımda gördüğüm maskarayıda sepete atarak bilgisayarın başından hızla uzaklaştım.



Gelelim herkes için asıl önemli olan sorulara ;
Mac markasını oturup anlatmama gerek yok sanırım :)

*Online alışveriş sistemine geçerek bence çok mantıklı bir şey yaptılar ,hayranlarının arttığına eminim
*Ben siparişimi Cumartesi öğlen verdim , akşam kargolandı diye mesaj geldi fakat araya pazar günü girdiği için pazartesi sabah sorunsuz bir şekilde elimdeydi ki hiç sevmediğim bir kargo şirketi kullansalar da :)
*Yani hafta içi herhangi bir günde vereceğiniz sipariş stok vb. sorunları yoksa mutlaka ertesi gün elinizde oluyor.
*Siteleri üyelik istiyor ama bu fazla vaktinizi almıyor
*Üye olduktan sonra son ürünler,koleksiyonlar vb. şeyler hakkında ara arar bilgilendirme mailleri alıyorsunuz.
*Ödeme konusunda kredi kartı kullanılıyor ve kartlara taksitleri var.


Paketlemeli gayet özenli , korunaklı !
Ben kırılacak bir ürün almamıştım ama cam şişe fondöten de alsam bir sorun olmazdı bu paketlemeyle !






Meşhur Rihanna imzalı riri woo ...kullanmaya kıyamazsınız,kokusundan hiç bahsetmiyorum bile :) 
Mat bir ruj,rengi mavi tonlu kırmızı (ymış) , fakat kuru ve çatlamış dudaklara uygulamadan önce mutlaka peeling yapmanızı tavsiye ederim çünkü sürümü biraz zor , dudakta kaymıyor ama yinede bu renge değer :) 


Özellikle gece ve abiye makyajlarda ekili olduğunu düşündüğüm ve isteğe göre dolgunluğu ayarlanabilen 2 taraflı maskara !


Bir tarafı kirpkleri ayırıp dolgunlaştırırken , diğer bir taraf bir bütün halinde daha gür gözükmesini sağlıyor,net bir siyah rengi var .
İsterseniz üst üste , isterseniz modunuza göre ayrı ayrı kullanabilirsiniz .




Ben temel nedenlerden dolayı mac'in online sisteminden çok memnun kaldım.Siparişinizin detaylarını,kargoya verildiğini size maille bildiriyorlar ve tüm,soru,görüş vb. durumlarınız için sabah 10:00 akşam 22:00 saatleri arasında size telefonla da yardımcı oluyorlar.
Profosyonel ürünler,fırça vb. şeylerde uygun seçenkleri belirlemeniz içinde sizi yönlendiriyorlar 
Daha ne olsun hanımlar ? :) 











4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan çok güzel şeyler almışsın :)

    Benim bloguma da beklerim :)

    marstandusenkadin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , çok saolun :)

      Sil
  2. Mac online alışveriş sitesi açıldığında çok mutlu olmuştum, sepetime bir sürü ürün doldurduktan sonra iş ödemeye gelince vazgeçtim, keşke kapıda ödeme sistemleride olsa da rahatça güvenle alışveriş yapabilsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki kapıda ödeme sistemleri yok :( Ödeme alanında öyle bir yazı çıktı ama işlevsiz bir butondu seçim yapılamıyordu ..Bence en kısa zamanda bu seçeneğide devreye sokarlar

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...